Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

23 ian. 2015

Cooke Sword Set + ...

Artix ne arata un nou set de sabi facute din fursec. Artix a spus ca poate vom putea da click pe sabi si cu fiecare click sa luam o muscatura pana cand intreaga sabie va fi mancata.


Memet a facut si o versiune rea a noi armuri pentru faction-ul(tabara) de Evil.


Nu uitati ca armura The Unholy of Vokun va deveni rara in 26 Ianuarie.

11 comentarii:

  1. Daily, ce zici, am 902 acs. Astept pana o sa im mai dea AE 300 aCS si sa imi iau undead warrior pt dage sau imi iau ceva de aCS astia?

    RăspundețiȘtergere
  2. Daily, care e cea mai buna clasa cu reputatie non mem ? Una sa fie buna la pvp, farming si bossi mai slabi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Troll Spellsmith, Darkblood StormKing, Chaos Slayer sau Lycan.

      Ștergere
  3. Daily am o problema .. am bagat acum 12 zile 2000 ACs si azi am mai pus 5000 si am primit de doua ori badge-ul de la Draconic DoomKinght . O sa am probleme cu cei de la AE ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, e doar un Bug mic, trebuie doar sa ai rabdare sa fie rezolvat.

      Ștergere
    2. Eu stiam ca daca cumperi 2000 AC primesti un badge, daca cumperi 5000 Ac mai primesti una si daca cumperi 12000 Ac o iei si pe a treia. Asta se datoreaza faptului ca exista 3 pachete Draconic Doomknight, fiecare cu un numar de iteme diferit (Tier 1- 4 iteme, Tier 2 - 6 iteme, Tier 3 - 9 iteme). La fel se intampla si in cazul pachetului Golden Gladiator.
      Concluzia: Daca ai cumparat 2000 AC, 5000 AC si 12000 AC ar trebui sa primesti 3 badge-uri (insigne)
      Sper ca te-a ajutat ce am scris mai sus si inca o data vreau sa spun ca eu asta stiu si asa gandesc! :)

      Ștergere
  4. Daily, Unholy Terror Of Vokun dispare pe 26 ianuare, adica in noaptea de 25 ianuarie sau in noaptea de 26 ianuarie? Raspunde-mi repede plzzz

    RăspundețiȘtergere
  5. daily cam cand cade ziua lu dage si cuce ocazie mai primim si noi niste ac?:D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...