Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

4 oct. 2014

Sentinel Class Tutorial

Sentinel:



Mana/MP tips:
Sentinel primesc mana/MP inapoi:
  • Cand ataca o tinta(mai multa mana/MP cand dai un critical).

Auto Attack:

  • Damage dat din arma 110%
  • Viteza de atac 2 secunde



Sentinel skills:

Sentinal's Strike(15 mana, 5 secunde cooldown) - Ataca o tinta dandu-i un damage moderat.

Active Endurance(15 mana, 8 secunde cooldown) - Ataca o tinta dandu-i un damage mic si primeste un heal. Heal-ul este mai mare cu cat viata/HP este mai mica.

Auto Repair(20 mana, 22 secunde cooldown) - Aplicati buff-ul Adrenaline Rush care iti creste damage-ul cu 50% si haste-ul cu 30% timp de 8 secunde. Abilitatea iti aplica si Self Disregard facandute sa primesti un DoT(damage over time) timp de 8 secunde.

Charge(39 mana, 45 secunde cooldown) - Ataca o tinta dandu-i un damage mare si aplicandui Disempower care ii scad sansele cu 25% sa nimereasca un critical timp de 5 secunde.




Sentinel passives:

Streamline Armor(Rank 4) - Sansele tale de a Dodge-ui creste cu 8%.
War Veteran(Rank 4) - Strength-ul tau creste cu 15%.





Offensive/Defensive/PvP Build:



Weapon base damage tips: - Se recomanda o arma cu base damage instabil, de exemplu Ungodly Reavers of Nulgath, Death Scythe of Nulgath, DragonBlade of Nulgath, Voidfangs of Nulgath sau Piston-Driven Polearm.

Weapon awe enhancement tips: - Se recomanda awe enhancement-ul de Health Vamp sau Mana Vamp.

Enhancement Offensive/Defensive/PvP:

Class: Fighter
Helm: Fighter
Cape: Fighter
Weapon: Fighter / Lucky

Enhancement Offensive:

Class: Lucky
Helm: Lucky
Cape: Lucky
Weapon: Lucky

5 comentarii:

  1. daily cand dau pe lycan ma baga pe santinela de ce ??

    RăspundețiȘtergere
  2. pot sa sesizes acest lucru si pe hunter artifact imi da sentinel class

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta am patit si eu cand am dat pe Lycan .Oricum nu e o problema mare(Scuze pentru Anonim)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am aceasi problema in orice caz imi poti zice si mie ce skill sa folosesc si ce Enhancement Offensive si Enhancement Offensive/Defensive/PvP sa pun? Multumesc si scuze de Anonim

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...