Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

23 sept. 2014

Achievement Tracker - Surprise Rewards

Tocmai am primit o lista cu recompensele pe care le vom primi in AQW, recompensele sunt de 4 tipuri.

Sagas Completed - Aceste recompense se vor da pentru terminarea diferitelor capitole in povestea de Chaos.
Time Played - Aceste recompense se vor da pentru timpul de cand jucati AQW, cu cat contul vostru este mai vechi cu atat veti primi recompense mai multe.
Loyalty (Membership) - Aceste recompense se vor da pentru ce perioada de timp ati foast membri/legende.
Loyalty (ACs) - Aceste recompense se vor da pentru numarul total de ACs pe care iati cumparat.


Daca doriti sa va faceti o idee despre ce premi veti primi atunci intrati la Manage Account si verificati datele de Date Created(Account Info) si Payment History.

26 de comentarii:

  1. 4 ani si vreo 2 luni Abea astept vineri :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Auzi daily aici se ia dupa cat ai bagat in joc daca eu am 76k acs pe aqw si 18 luni de mem prind ceva te rog sami raspunzi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, o sa primesti Floating Matrix Conduit Katana pet, Blazing Chaos Gear, Overclocked Techsuit Set, Noxious Symbiote Armor, Toxic Symbiote Armor si Gandolphin Pet, Ultimate Flame Katana, Celestial Paladin Set, Illusionist Set, Phoenix Armor, Elite Asgardian Set, Bitterblade Rogue Set.

      Ștergere
  3. Daca contul meu e din 2012 primesc premiul dar primes si pe cele dinaintea lui?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa primesti Ornate Blade of Light, Hunter's Gear, Vasalkar's Champion Set, Emerald Emperor's General Set, Beastmaster Ravager, DoomKnight Battlemage Set si Doomknight Shadowmage Set.

      Ștergere
    2. Daca contul meu e facut pe data asta: Friday, November 09, 2012. Primes doomknight shadowmage set?

      Ștergere
    3. Cred ca da, dar doar dupa data de 9 Noiembrie.

      Ștergere
  4. Cand se vor da premiile?

    RăspundețiȘtergere
  5. daily si daca nu avem spatiu pentru toate vor fi depozitate in banca nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. daily daca am terminat toate povestile si am contul din 2010 ce iteme o sa primesc?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate itemele din Sagas Completed si Ornate Blade of Light, Hunter's Gear, Vasalkar's Champion Set, Emerald Emperor's General Set, Beastmaster Ravager , DoomKnight Battlemage Set, Doomknight Shadowmage Set, Prismatic Laser Set, Bright Amadis Set.

      Ștergere
  7. eu am contu din 2011 si toate povestile terminate

    RăspundețiȘtergere
  8. daily imi poti arata si mie cum arata Doomknight Shadowmage Set,Vasalkar's Champion Set,Emerald Emperor's General Set,Prismatic Laser Set si Hunter's Gear?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uitate sus la pozele din coloana din stanga.

      Ștergere
    2. Unde putem vedea si noi itemele de la sagas completed?ni me poti arata tu? ^_^

      Ștergere
    3. http://www.aq.com/gamedesignnotes/achievementtracker-4289

      Ștergere
  9. daily noi vom castiga de la ultima poveste setul de revamp drakath set sau armor?

    RăspundețiȘtergere
  10. EU joc din 2012 si am bagati 2k ac ce primesc??

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...