Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

16 sept. 2014

Naval Commander Template(Talk Like a Pirate Day Contest)

Am sa fac mai tarziu o stire despre toate detalile legate de noul concrus de Talk Like a Pirate Day, tot ce trebuie sa stiti este ca trebuie sa creati un nou model de Naval Commander(puteti folosi poza de mai jos daca doriti sa nu incepeti de la 0) pentru la anu si aveti timp pana din data de 22 Septembrie.

Dati click pentru a mari posa cu template-ul de Naval Commander

7 comentarii:

  1. Daily, am 2144 ACs, tu ce ai face în locul meu:
    1. Păstrez pentru următorul paragon pet.
    2. Îmi iau un naval commander de anul ăsta.
    3. Păstrez pentru următorul naval commander, care am înțeles că va fi Chaos paragon naval commander .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca mi-as cumpara spatiu in inventory sau banca.
      Si nu te mai uita la _nanz_ deoarece este un hot care ma tot fura de 2-3 ani.

      Ștergere
    2. Un hot care tot imi fura stirile.

      Ștergere
    3. Stai liniștit oricum tu ramai cel mai tare, și oricum nu mă uitam :)

      Ștergere
  2. daily daca tot iti place aqw asa mult de ce nu depui o cerere pt a te face moderator ...asi trimite eu da is minor momentan da ma gandesc ca tu ai ceva ani!???

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...