Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

23 aug. 2014

Drakath's Armor Quest info

Eu sunt Edwin VanDaily si va doresc succes la farmat.


26 de comentarii:

  1. daily la confrontation nu pot accesa a paladin , desi am terminat a dragon

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca nu a aparut, povestea va continua de indata ce vor reusi sa rezolve BUG-urile.

      Ștergere
  2. its crazy... these are a lot of items for an armor :s.... i will let it for the chaos followers i like the paladin stuff

    RăspundețiȘtergere
  3. se va putea lua si de cei fara ac si fara member?

    RăspundețiȘtergere
  4. hm.. de unde iau Cysero's Rubber Ducky?

    RăspundețiȘtergere
  5. =)))) doamne ce cere questul :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Itemele cum ar fi monk din mulgath diamond shop vor disparea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este posibil ca arma Bearded Axe of Nulgath si versiunea Dual sa devina rare, dar inca nu se stie sigur.

      Ștergere
  7. Yeah măă fac quest-ul . Am BLoD , BOA , acele Dage Scroll se fac in 13 zile .Acea rubber ducky cred că se va lua greu,am și 3 Uni13, Le chocolat = bani mulți ...îi fac la quest-ul lui Nulgath , iar acele 100 Treasure chest se iau destul de greu .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai blindig light of destiny se face in vro patru luni

      Ștergere
  8. Nu renunt la al menu Blood so BoA nici sa ma impusti.....am muncit prea mult la ele asa ca mai bine il iau cu AC decat sa renunt la ele

    RăspundețiȘtergere
  9. După mine BOA nu arată deloc bine ca look , singurul lucru ce-mi place la ea este că se obține foarte greu . În legătură cu BLoD-ul : dacă ai păstrat armele necesare pentru BLoD ( eu încă am arcul și sabia aceea mare ) îl faci într-o zi .

    RăspundețiȘtergere
  10. Se v-a da si ceva badge cand se ia armua ?

    RăspundețiȘtergere
  11. Hei daily am si eu o problema,am terminat cu misiunea de la mountdoomskull aceea in care dupa ce iei bataie pe drakath iti apare sa iti alegi un Chaos Lord,a aparut cutscenul dar nu mi-a aparut sa-mi aleg Chaos Lordul,vreo idee cum as putea sa dau un replay cutscen sau nu stiu,am mai incercat mai multe cutscenuri dar nu il nimeresc nu stiu cum se numeste sau unde il gasesc. Vreo idee?

    RăspundețiȘtergere
  12. daily ma poti ajuta? Am fost plecat si nu am apucat sa fac povestea cu chaos si nu stiu de unde sa incep.. Ce mape sa merg

    RăspundețiȘtergere
  13. ce fel de quest este pai ne ciunim atat pentru blade for awe si blinging light of destiny si le pierdem atat de greu

    RăspundețiȘtergere
  14. daily sti cumva cand va aparea ultimu item de la acest quest rubber ducky sau daca va fi greu de luat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Item-ul a fost inlocuit de helmet-ul lui Drakath si cade de la el si avea drop-ul de 2%.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...