Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

5 mai 2014

Limited Quantity Sets

Link-ul este aici.

54 de comentarii:

  1. Daily, shadowdragon va fi battlepet?

    RăspundețiȘtergere
  2. Daily de ce nu merge sa-mi cumpar ShadowDragon Gear Shop Badge?

    RăspundețiȘtergere
  3. cand primim setul cu 75000 gold
    si scuze pt anonim

    RăspundețiȘtergere
  4. Daily firar sa fie de pagina cu seturi da cum vantu le iau ca am dat buy now apoi mi-a aratat sa ma loghez ma-m logat apoi ma-m logat pe aqw dar tot nu aparut ca am cumparat setul trebui sa fiu logat pe aqw cand ma loghez pe pagina respectiva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1) Trebuie sa fi logat pe pagina.
      2) Apoi trebuie sa dai pe Buy ... Set
      Atat nimic mai mult.

      Ștergere
  5. Daily,am dat buy inca mai erau si nu mi-a aparut nimic

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand apare urnatorul set ??? :@ sa fiu pe faza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://aqw-daily.blogspot.ro/2014/04/limited-quantity-sets-info.html

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Habar nu am, cel mai probabil nu ai facut ceva bine.

      Ștergere
  8. daily acum la 11:30 a fost ultima oara?....daca nu cand va fi urmatorul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://aqw-daily.blogspot.ro/2014/04/limited-quantity-sets-info.html

      http://aqw-daily.blogspot.ro/p/nu-uitati.html

      Ștergere
  9. Daily am luat shadowdragon gear si nu mi-a dat badge-ul, ce pot sa fac?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Book of Lore >>> Badges >>> Other Badges

      Ștergere
    2. aaaa credeam ca e char page badge
      stiam unde e pe book of lord
      ms oricum

      Ștergere
  10. Daily deci itemele vor reveni inapoi dupa ce au fost epuizate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce se termina si ultimul stoc(Luni la ora 17:30) itemele vor deveni permanent rare.

      Ștergere
  11. Da ora 21:30 la noi sau la ei ?

    RăspundețiȘtergere
  12. daily te rog frumos spunemi cum i-au shadow dragon gear m-am logat pe pagina unde apar cele 4 seturi am asteptat sa apara oferta i-am dat buy peste tot unde scria mi-o aratat ca am cumparat setul dar el tot nu imi apare in inventory nu stiu ce sa mai cred am incercat si diminieata si nimic oare nu trebuia sa fiu logat pe server nu stiu ce sa cred te rog ajutama

    RăspundețiȘtergere
  13. Si dupa ora 21:30 ,urmatorul va fi maine la ...?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://aqw-daily.blogspot.ro/p/nu-uitati.html

      Ștergere
  14. daily shadowdragon gear cand o sa apara in stock ca nu il da zice ca e sold out

    RăspundețiȘtergere
  15. am vazut ca este stock dar ma refer vor mai aparea bucati pt a le cumpara?

    RăspundețiȘtergere
  16. cand imi zici te rog?pt ca eu nu pre joc si nu mai sunt priceput...stiu ca te stresez dar chiar nu ma mai pricep...imi cer mii de scz daca de stresez sau altceva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astai la ora 19:30 se mai adauga 6000 de bucati de ShadowDragon Gear.
      Si maine la ora 17:30 se mai adaug pentru untimadata inca 6000 de gucati de ShadowDragon Gear, dupa care itemele devin rare si nu se mai pot cumpara.
      Daca reusesti sa iti cumperi un set din Limited Quantity Sets atunci iti vei gasi acel set intr-un shop din Book of Lore >>> Badges >>> Other Badges..=

      Ștergere
  17. mrs mult imi cer scz din nou daca team enervar sau suparat intr-un mod neplacut

    RăspundețiȘtergere
  18. daily daca u ai creat jocul si poti modifica itemele eu as sugera ca shadowdragon pet sa fie un battlepet deoarece jocul ar fi mai smecher

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt un simplu jucator ca si tine, cu mai multa experienta -_-

      Ștergere
  19. dailyeu nu-mi pot lua shadowdragon ca numi apare in stock nici la ora fixa nici mai devreme nici mai tarziu dc?

    RăspundețiȘtergere
  20. dc?

    si chiar mil doresc dar nu rusesc alti mai praf ca mn il au si chiar mi-l doresc dami un sfat te rog

    RăspundețiȘtergere
  21. 1 . Daily cat mai tine event-ul cu arachnomancer?... Ca vreau sa farmez si momentan am rank 7 , 15000 / 51200 rep
    2. Si am inteles dintr-un topic precedent ca o pot farma pentru o clasa pe monstrii care sunt cu 10 levele mai mici ( eu farmez in timespace ) , adica daca fac lvl 56 - 57 nu mai imi da CP ? ( explica-mi si mie te rog , monsters din timespace au lvl 46 ) , momentan sunt 53

    Multumesc frumos . :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1) Evenimentul este permanent, dar Ravenloss War si Ravenloss War Merge Shop vor deveni rare, cand ? Nu se stie cand, deci mai bine grabeste-te sa iei itemele inainte sa devina rare.
      2) Mai demult daca erai cu 10 levale mai mare decat monstrul cu care te luptai nu mai primeai XP, CP sau Gold, dar acum am inteles ca primesti Gold, EX si CP si daca esti cu 10 levale mai mare, dar primesti mult mai putin. Mai bine dute si farmeaza in Shadow Realm(/join shadowrealm).

      Ștergere
  22. Daily de concursul eternity blade ce se mai aude?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se mai aude nimic. In caz ca ai uitat luna aceasta in data de 7 va fi ales un castigator.

      Ștergere
  23. daily cand se da restock maine nu se da si pe la 11 sau mai mult inafara de 12:15

    RăspundețiȘtergere
  24. daily apropo de concurs , am auzit ceva ca te anunta prin e-mail, si daca nu raspunzi in 48 de ore se alege altcineva, e adevarat? si daca da cand te poate anunta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://aqw-daily.blogspot.ro/2014/04/eternity-blade-contest-info.html

      Ștergere
  25. daily shadowdragon gear set cum stiu cand ii se face stock pt ca numi apare la ora in care zice ca e restock ce sa fac?

    RăspundețiȘtergere
  26. Daily vreau sa am un contact , id de skype / mess sa pot vorbi cu tine si etc , ca esti foarte bun in ceea ce faci si as vrea sa pot sa te intreb cu usurinta cand este ceva . Multumesc de intelegere . :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.radionav.ro/images/987.jpg

      Ștergere
    2. Se pare ca Daily nu vrea sa fie contactat

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...