Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

23 mai 2014

X-zilla Set + OMGZilla Pet info

Nulgath a facut un set inspirat dupa Godzilla. Este posibil ca setul sa fie recompensa unuia dintre questurile pet-ului OMGZilla(2000 ACs).


Blade a terminat arma de Kaiju Slayer, aceasta arma se va putea lua drept recompensa a unuia dintre questurile de la OMGZilla Pet(2000 ACs).

Kaiju Slayer

Animatia de atac de la OMGZilla Battle Pet(legende).


4 comentarii:

  1. Daily am nevoie de tine , vreau sa incep sa fac quest-urile in intochaos , dar trebuie sa bat toti chaos lord , mi-a mai ramas din mythsong , dar decate ori o bat pe kymberly imi zice la final sus cu negru Quest Complete Failed . ( imi zice in mythsong la liderul factiunii sa ma duc pe la zeppelin , am presupus ca vrea sa merg prin /join mythsongwar , dar tot e )...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. AI facut questurile din Stairway to Haven(/join stairway) asai?

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...