Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

12 mar. 2014

Evolved Dark Caster Class + ...

Dage a inceput sa lucreze la modelul pentru classa de Evolved Dark Caster. Dage a anuntat ca si restul armuri va fi asemanatoare cu armura originala de Dark Caster, iar parul inca nu este termina deci va mai suferi modificari. Alina a anuntat ca veti putea cumpara si versiunea de armura si celelalte iteme din set cu Legion Tokens sau cu ACs.
Alina a anuntat ca classa de Dark Caster va deveni rara(nu a mentionat si cand), iar la anu Dage va face o noua versiune a classei.


Blade a facut o schita pentru un posibil set din viitorul eveniment Ravenloss War.


Vokun a inceput sa lucreze la o noua armura.


Veneeria a inceput sa lucreze la o noua sabie pentru evenimentul de Lucky Day.

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. http://aqw-daily.blogspot.ro/p/nu-uitati.html

      Ștergere
  2. Pana acuma clasa arata super spre sa fac destule LT sa o pot lua

    RăspundețiȘtergere
  3. E riscat sa bagi acs cu cardul?

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.aq.com/aw-character.asp?id=edwin%20vandaily ... https://scontent-b-lga.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1/1004523_1416310698624291_1830845835_n.jpg ... ℬyℯ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo... Amr And, da nu trebuia \( ̄ー ̄)/

      Ștergere
    2. Ti-am pastrat o bucata http://www.messermeister.com/blog/wp-content/uploads/2010/08/velvet-cake-slice-of-heaven.jpg

      Ștergere
    3. Asta a fost ultima carte pe care am avut-o de jucat ; nu cred ca esti cea mai importanta , dar este ultima si trebuia sa o folosesc intr-o zi speciala (12 Martie 2011 = ziua in care am aflat despre acest blog).
      M-am tinut de joc pana aici , acum nu mai am nici un interes pentru a juca AQW, si sper ca nu am ramas sa intorc vreun favor.
      Imi cer scuze pentru toate lucrurile ,,neplacute'' de care sunt sau nu constient in momentul de fata.Iti urez bafta in continuare cu blog si sa te tii cat mai mult de el.
      -Iti multumesc pentru bucata de tort.
      Iti multumes pentru clipele trecute , dar forumoase.
      Desi nu cred ca multi ar crede asta , eu te-am considerat , chiar si dupa ce am ,,renuntat' la toate lucrurile facute aici , un prieten.
      Desi am mai spus-o , dar chiar imi pare rau pentru tot ce am facut , desi pana si eu consider ca este prea tarziu.
      La Revedere, Amr And/Rayno/Tigger/.../Dani.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...