Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

2 feb. 2014

Archmage Set

Vokun a facut nou set, helmet-ul si back-ul sunt animate. Cred ca setul aparea in data de 21 Februarie la evenimentul Alliance Salvation.



23 de comentarii:

  1. Acum Vokun il copie si pe Aranx... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Good boy Vokun, now please copy all moderators from AE , and then you will receive a N*d in mouth!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. daily deci doom holiday paragon plate nu va mai deveni rar?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuia sa devina rara de mult, dar cred ca au uitat de ea.

      Ștergere
  4. Daily am si eu doua intrebari: 1. stii cumva care este maximum de bani care poti sa il ai la tine(am 4.000.082g) si nu mai creste si vreau sa stiu daca e problema la mine si 2.mai stii ceva de daily login bonus sau cv de genu ? (suze ppentru anonim).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1) 4 milioane.
      2) Nu foarte mult astept sa mai apara ceva stiri si sa va put pune atunci.

      Ștergere
  5. daily cum iesi din guild

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu abia astept The Vokunity!

    RăspundețiȘtergere
  7. Daily sa vad daca esti bun de ceva de ce imi arata asta ? http://prntscr.com/2p3aqk si cum pot rezolva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar nu stiu care e problema ta, eu unu nu cumpar cu telefonul mobil deoarece costa mult maui mult cecat cu cardul.

      Ștergere
  8. Daily, cand baga Luck Day....?

    RăspundețiȘtergere
  9. Daily unde a plecat Thok si ceilalti?

    RăspundețiȘtergere
  10. Cand dispare oferta Golden Fury?

    RăspundețiȘtergere
  11. Daily poate ai vazut deja dar acum vreo 12 minute a aparut un rare drop in northlands Shatterglass Katanas si cade de la aisha s drake

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da stiu, scriu greu, mai am inca 10 comentari si apoi pun si stirea.

      Ștergere
  12. Da la NPC-urile cu enh ma refer. Da nu pentru enh imi trebuie pt clase vroiam.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In Battleon Town du-te la usa din stanga, din spatele fantani.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...