Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

4 ian. 2014

Ultra Elemental Warrior Class sketch

Alina ne arata schita de la classa de Ultra Elemental Warrior, classa va aparea luna aceasta in data de 17 Ianuarie. Schita e facut de catre Dage.

31 de comentarii:

  1. Arata foarte bine sper sa fie ca si DSK sa fie buna si la PVP si la PVE.

    RăspundețiȘtergere
  2. va fi Acs/Gold(ma cam indoiesc)/rank 10 la reputation la o noua regiune/tokens specifici(ca pyro)?

    RăspundețiȘtergere
  3. Daily ti-ai ales cel mai tare nume ...Edwin VanDaily :)) ,suna super awsome!

    RăspundețiȘtergere
  4. daily azi am dat la treasure chest si nu mia picat nimik cum asa?????? am irosit 200 de ac degeaba??? imi vreau ac-ul inapoi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te-ai uitat daca nu este cumva in inventory ?

      Ștergere
    2. mam uitat daily si nimik nici la banca , imi vreau ac=ul incapoi!!! daca se poate

      Ștergere
    3. pe aqw ma cheama Grim Fallen ,

      Ștergere
    4. Daca spui tu ca nu ai primit nimic, atunci lasa o reclamatie aici: http://www.artix.com/bugs/

      Ștergere
    5. ok, am dat reclamatie si mia dat dupa asta: Your bug report has been submitted. Thanks and Battle On! .......nu sunt asa bun la engleza :)

      Ștergere
    6. Spune ca reclamatia ta a fost trimisa/inregistrata.

      Ștergere
  5. da... da cand miai raspuns puteai sati spui parerea ta personala-_-

    RăspundețiȘtergere
  6. Daily numele tau real e Edwin ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Daily cand vom primi acs-urile de la creative cookie contest?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numele tau apare aici http://www.aq.com/gamedesignnotes/2013-cookie-contest-winners-3539 ?

      Ștergere
    2. De obicei dureaza cateva zile avand in vedere ca trebuie sa ii de fiecatui castigator premile individual

      Ștergere
  8. Daily mai am ce face cu undead warrior daca termin Fail to the King quest?
    nu pot sa termin questurile si sa vand armura sa imi mai trebuie?

    RăspundețiȘtergere
  9. daily ai primit ceva in legatura cu ultra elemental warrior???va fii gold/acs/rep rank10/merge shop???

    RăspundețiȘtergere
  10. si daca apare ceva ne anunti??cum te numesti pe aqw??eu ma numesc djiing

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, daca apare ceva o sa pastrez secret pentru mine, glumeam normal ca va anunt. Contul meu este The_Daily_Daily.

      Ștergere
    2. hei daily am o intrebare pt tine.....am cumparat anul trecut(2013)niste rare ticket cu lunile anului de la luna febroarie pana la luna septembrie.....dar dupa luna sep nu au mai aparut....ce sa fac cu ele ????sunt bune la ceva???am 8 rares raffle ticket

      Ștergere
  11. dar au fost bune le ceva???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se foloseau ca sa te inscri la concursul SUATMR.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...