Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

5 ian. 2014

Shadowscythe Knight Armor UPdate

Vokun a terminat noua armura, armura va aparea saptamana aceast la evenimentul de Chaos in Shadowfall.

24 de comentarii:

  1. Daily am o problema: Sunt mem deci pot in fiecare zi sa dau spin la wheel, dar de o saptamana primesc doar doom xp boost si fortune potion. De ce?

    RăspundețiȘtergere
  2. Daily am si eu o intrbare cum pot sa schimb parola poti sami dai lincu .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://account.aqworlds.com
      Asigurate mai intai ca stai bine cu email-ul si apoi intra la Change Password.

      Ștergere
  3. Vokun incepe sa prinda taleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeent!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si am si mailu confirmat. (Eu sunt cel care a comentat mai sus.)

    RăspundețiȘtergere
  5. Daily cand intru pe aqw si vreau sa intru pe nythera imi zice ca cica sa le spun la parinti sa imi upgradeze contu ca sa intru acolo. Cum fac?

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai m-am uitat pe youtube cum poti da trebe sa descarci nustiu ce DarkMystic. E bine sa il descarc? Si ce e programul ala?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DarkMystic e un hack un shop loader questloader si un bot si nu e cel mai sigur program.Nu cred ca are legatura cu problema ta.Nu poti intra pe serverele cu chat pentru ca nu ai mai mult de 14 ani dar eu cred ca poti incerca sa intri pe server cu hack

      Ștergere
    2. 13 ani de fapt, dar nu inteleg ce legatura are cu faptul de a deveni membru.

      Ștergere
  7. Pai uite ce imi spune: Ask your parent to upgrade your account in order to play on chat enabled servers. Si am si mailu cpnfirmat. Si am 13 ani. Da Arnold stii un hack ca sa intru pe un chat enabled server?

    RăspundețiȘtergere
  8. Daily am gasit pe internet un program Le Bot si are o chestie Relogin in care selectez pe care server vreau sa ma duc. Si vad ca merge da mi se poate intampla ceva la cont? Ca eu nu folosesc botul doar aia ca sa ma duc pe server. Ca nu as vrea totusi sa imi dea ban ca contu ala il am de mult timp si am o gramada ce chestii foarte greu de luat si nam chef sal pierd.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incarca sa trimi un email aici: http://www.aq.com/help/mailer.asp?c=18

      Ștergere
  9. Pfffff iara pe Twilly acuma.

    RăspundețiȘtergere
  10. Uitate la videoul asta http://www.youtube.com/watch?v=hJycXaKhwZQ si daily cred ca sa updatat aqw si acum daca ai facut contul cand nu aveai 13 ani atunci trebuie sa cumperi member ca sa poti intra pe serverele cu chat

    RăspundețiȘtergere
  11. ba anonim nu te speria ca astia de la ae is prosti....ei or facut botu sa gaseasca pe aia care il folosesc la farm sau dau load shop.....numa daca te paraste cineva iei ban

    RăspundețiȘtergere
  12. Incarca sa trimi un email aici: http://www.aq.com/help/mailer.asp?c=18

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...