Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

6 ian. 2014

Shadowfall Commander Armor + ...

Tyronius a terminat armura de Shadowfall Commander, veti putea primi armura si setul gratuit daca va veti cumpara un package de 5000 de ACs.


Alina a anuntat ca in lunile ce urmeaza vor aparea classele de Ultra Elemental Warrior, Jouster Class(jucatori care au armura de Jouster vor primi classa gratuit) si posibil si o classa pentru ziua lui Dage(4 Martie).

Alina a mai anuntat ca in saptamanile ce urmeaza sa vina vor mai aparea si niste iteme pentru casa.

6 comentarii:

  1. Daily am 2 intrebari:
    1. Daca am Jousterul in banca mai primesc classul de Jouster nu?
    2. Armura nu are si helm cu mantie si cu sabie? Sau inca Tyronius nu le-a facut?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. Sunt destul de sigur ca classa va apare intr-un shop separat si va trebui sa ti-o cumperi/iei gratuit de acolo.
      2. Acum le-a terminat: http://aqw-daily.blogspot.ro/2014/01/shadowfall-commander-offer-info.html

      Ștergere
  2. Salut Daily sunt cel care avea probleme cu email confirmation. Vroiam sa iti spun ca mi-a trimis un mesaj ae si a avut dreptate arnold, ca daca nu am inceput sa joc aqw de la 13 ani trebe sa imi iau membership. Oricum multumesc mult ca ma-ti ajutat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai v-am multumit la amandoi.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...