Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

28 ian. 2014

Love Archer ? Armor

Zoshi a inceput sa lucreze la o armura pentru Valentine's Day(14 Februarie).

Aceasta este o parte de mana...

29 de comentarii:

  1. despre itemele pt house si badge ceva info?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saptamana aceasta se alege castigatorul.

      Ștergere
    2. castigatorul sau castigatorii?

      Ștergere
    3. Poate castigatorul sau poate castigatorii.

      Ștergere
  2. Daily daca imi schimb numele cu 2000 acs, o sa am numele ala si pe char page, peste tot nu? Si numele vechi va disparea, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa stiu, daca nu ar fi fost un anumit bou ti-as fi putut spune mai exact.

      Ștergere
    2. https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1797615_1400759160179445_1727324941_n.jpg ...

      Ștergere
  3. Daily asculta aici Amr And nu ii un bou el ii un CRETIN

    RăspundețiȘtergere
  4. daily de unde ai tu 2000 acs sa iti schimbi numele ca tu nici900 acs nu ai bagati

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal ca nu am baga 900, nu se merita sa bagi asa putin, asa ca am bagat 5000.

      Ștergere
    2. Are daily mai mult ca 5000 de acs pe contul lui secret si multe iteme rare dar nu inteleg dece nu vrei sa ne spui contul

      Ștergere
    3. Secret discret. Poate am sa va spun atunci cand ma voi lasa de AQW sau macar cand se lasa And Amr. Poate o sa organizez un fel de tombola si am sa vi las unuia dintre voi.

      Ștergere
    4. Problema ii una simpla ... daca acea ''sursa'' a ta din grupul nostru de pe FB ti-ar fi adus la cunostinta ... tu te retragi , ma retrag si eu ...

      Ștergere
    5. Practic o am sursa, dar nu o cunosc, deci nu sunt sigur daca se pune sau nu. Cat despre lasatul tau de AQW, am aflat despre el si de aceea am castigat si un pic pariu multumita tie.

      Ștergere
    6. Cam ce legatura am eo cu pariul ? ... iar datile in care m-am lasat de AQW au fost doar ''plimbari'' de recunoastere ... cand spun ca ma las de AQW am mai multe de castigat ... dar pierd altele pe care dureaza destul sa le refac cel putin la stadiul initial ...

      Ștergere
    7. Pariul fiind ? eu sa ma las odata cu tine ? ...

      Ștergere
    8. Nu conteaza pariul, nu l-am facut cu tine, le-am facut despre tine, dar pot sa-ti spun ca mi-a adus mie si lui Specter o suma destul de buna plus suguri gratis.

      Ștergere
    9. ... de aproape 4 ani tot n-ai reusit sa intelegi ... sper ca mai tarziu decat niciodata ... degeaba iti explic acum , se vede ca inca n-ai inteles...

      Ștergere
    10. Daca asta te face pe tine fericit...

      Ștergere
    11. Defapt asta ma enerveaza oarecum ... Daca ai fi inteles , nu ar fi axistat acea cearda cu privire le roomul romanilor , eu nu as mai fost aici sati spun astea , ai fi vazut unele lucruri destul de greu de vazut pentru un simplu privitor ... ai fi aflat multe ... dar le vei afla in timp ,,, apoi totul va capata un alt sens ... as spera ca asta sa fie ultima data cand mai trebuie sa comentez ...

      Ștergere
  5. daily Hebi Twintana are boosturi?

    RăspundețiȘtergere
  6. Let's show 'em some love!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. pana la urma cine e amr si de ce se poarta asa? pentru ca a facut un cont cu numele tau este chiar un bou , dar de unde il stii pe prostul asta ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi tare sa ne.o spui .multi nici nu auzisem de el si la ce cont are pare a fi noob la level 28

      Ștergere
    2. Nu, i-am dat deja prea multa atentie pentru prima jumatate a anului.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...