Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

19 ian. 2014

Class Tutorials info

Am sa ma pun incet(foarte incet) sa refac toate celelalte class turorial-urile la fel ca si Ultra Elemental Warrior / Legendary Elemental Warrior Class Tutorial cu o poza noua sau o poza depinde de caz, auto attack, possive-uri, build-uri, weapon base damage tips, weapon awe enhancement tips, special class tips(acolo unde classa are) si mana tips.

5 comentarii:

  1. Daily am o problema. Un coleg de clasa mi-a spus sa ii dau contul ca sa imi faca lvlsi gold. I l-am dat si mi-a dat ban dupa aceea. Acuma spune ca contul e banat pe 7 zile. Intrebarea mea este: Dupa ce se termina banul o sa mai am ce am mai avut inainte? Adica itemele, rankurile la Etherstorm, Doomwood, etc. Am si iteme cu acs pe el, si de asta te intrebam daca imi mai raman.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca da, nu prea stiu eu nu am primit BAN niciodata.

      Ștergere
  2. Daily cat tine Ultra Elemental Warrior?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...