Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

27 ian. 2014

Care e "netrebnicul" ?

Deci sunt foarte, foarte, foarte suparat pe unul dintre voi. Pe care dintre voi ? Sincer sa fiu nu stiu, sunt suparat pe cel care mi-a folosit noul nume pentru a-si face un cont, ma refer la Edwin VanDaily. Deci cel care ai facut contul intra in Manage Account de-ti login, iar apoi da in stanga pe Delete Account cat mai repede.

32 de comentarii:

  1. daily si daca da delete account o sa dureze ceva pana poti sa iti faci tu unu cu numele acela, cel putin asa imi amintesc eu.....bafta oricum!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa este, dar cu cat il sterge mai repede cu atata il pot recupera mai repede.

      Ștergere
  2. Daily ,nu poti sa ii dai report pe motiv ca foloseste numele tau si ca se da drept tu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Un simplu asociat a facut acel cont , comfirmandu-l pe emailul meu , se pare ca nu vei primi contul prea curand . Eu oricum il tin doar pentru wod.

    RăspundețiȘtergere
  4. comentariu , netrebnicul sa moara in chinuri violat de uncorni imaginari

    RăspundețiȘtergere
  5. Scz ca nu e subiectul ,dar de AQ 3D nu se aude nimic ? :(

    RăspundețiȘtergere
  6. https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1743448_1400188023569892_540870950_n.jpg

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu parca inchideai blogul pe motiv ca nu mai ai prieteni care sa joace ... Acest nume nu este o marca inregistrata in aqw lafel cum nu este nici Sponzard ... Cel putin acum ai garantia ca e pe maini sigure ... iar cum nu este o marca inregistrata acesta nume , pot sal pastrez , si nici nu ma poti obliga ca sa-l sterg ...

      Ștergere
    2. Ok pastreaza, asa o sa ai si tu ceva bun.

      Ștergere
  7. daily incearca The Edwin VanDaily, suna bine, parerea mea, si sa nu aprobi acest coment, dar sa lasi unu cu Multumesk, daca iti e de folos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu... In cel mai rau caz o sa imi mai pierd 5 minute pentru a-mi gasi un alt nume misto.

      Ștergere
    2. 5 minute? ...asa repede? xD

      Ștergere
    3. Nu este asa de greu pe cat pare.

      Ștergere
  8. daily e trist ca amr and sia facut un cont cu numele tau fain(edwin vandaily), dar sa privim partea buna acum amr and nu mai are nume de handicapat

    RăspundețiȘtergere
  9. optimismul e calea mea inviata, sau berea nu-s sigur mereu le confund

    RăspundețiȘtergere
  10. Daily , priveste lucrurile asa : Daca eu iti dau contul , nu se schimba nimic ... Daca iti dau contul , te avantajeaza pe tine ... in ambele cazuri nu am nimic de castigat ... deci ce interes as putea avea ? ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai putea sa dovedesti ca nu esti un bou asa cum spune toata lumea.

      Ștergere
    2. Toata lumea de aici ... Arunca o mica privire ... inafara de tine , doar anonimii ma mai detesta ... si sincer de ce mi-ar pasa ce crede un anonim ... in AQW sunt respectat , cei ce nu ma respect , ori nu ma cunosc prea bine , ori nu le merit respectul ... acum sincer esti si singurul fata de care chiar merit sa fiu detestat ... prea multe sau adunat cu timpul ...

      Ștergere
    3. se vede ca amr and ii un bou

      Ștergere
  11. ce e asa bun la contu ala de noob? sasa nu bagati bani in el deci degeaba va certati

    RăspundețiȘtergere
  12. Ba amr and zici ca ai contu ala so esti respectat...intr-un fel tot daily e respectat...so daca esti respectat pe celalalt cont is comparal cu asta
    http://www.AQ.com/aw-character.asp?id=dimoftalex
    So sad stii can mie chiar nu-mi pasa ce o sa zici ca sunt anonim so alte tampenii.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...