Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

2 ian. 2014

Acum aproape o ora stateam la un suc cu Dailya, Specter, Wizz, Lucian si prietena lui Andreemesa. Cand dintr-o data m-am oprit, m-am uitat in jurul meu si am ajuns la concluzia ca eu sunt singurul care mai joaca AQW din grupul meu de prieteni. Asa ca cred ca am sa inchid blogul, nu sunt 100% daca o voi face, dar ma mai gandesc.

20 de comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  2. Nuuuuu,eu ma uit in fiecare ora pe blog, nu o sa am ce face ,mereu deschid aqw daily din reflex.Am o senzatie ca vrei sa ne troolezi daily dar nu sunt sigur si daily nu te joci si altceva in afara de aqw?

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am ramas singurul din grupul meu de prieteni care mai joaca aqw dar faza e ca de mine nu sa lipit metin2 , cs , cod(CALL OF DUTY) etc. . La un moment dat m-am jucat si World of Warcraft dar am facut lvl maxim si apoi ce? macar la aqw apare ceva nou in fiecare sambata ( oricum eu joc de plictiseala si chiar merge) + Daily faci o treaba buna ;) ca mai intru si eu pe blogul tau sa vad ce e nou

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ma joc si alte jocuri, dar incep sa ma plictisesc deja de AQW, asa am patiti si cu World of Warcraft lam jucat 3 ani, dupa care am luat cateva luni pauza, iar apoi dupa 2 ani si jumatate m-am lasat.

      Ștergere
    2. Daily cum am zis mai sus am jucat World of Warcraft pana am facut lvl maxim si luasem pauza de la AQW de 1 an dar crede-ma o sa faci si tu ca mine si o sa te reapuci ;)

      Ștergere
  4. tot ce pot sa spun e ca aqw e viata mea, iar aqw-daily face parte din ea, am incercat si alte jocuri(defapt am vreu da sunt prea prost si nu stiu sa le inztalez/downlandez, mai joc Sa:mp , ocazional), idee e daca nu ma e aqw-daily, o parte din viata moare, din pacate una foarte importanta, atat am avut de spus, nu ami judecati pt cas prost+_+,-_-,x_x

    RăspundețiȘtergere
  5. Daily incearca jocul league of legends dar nu te lasa de blog

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. LoL: Platinum IV.
      Dota 2: 5
      Hearthstone: Gold 3.
      Deci joc jocuri, dar ca nu prea mai am chef sa joc AQW.

      Ștergere
    2. Lol platinum 4 gj daily pentru hearthstone nu ai nevoie de beta key?si scz de intrebare dar imi zici numele tau pe lol?

      Ștergere
    3. Nu imi pare rau, am deja destui prieteni care vor sa ne jucam toata ziua, implus nu mai joc LoL asa de mult de cand mama apucat de Hearthstone acum doua luni. Si mai am si acelasi nume pe contul de LoL ca si pe cel de AQW deci nu vreau sa imi dau de gol contul secret <.< >.>

      Ștergere
  6. Nu ștergeți blog-ul!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Daily pot sati zic ca pana ieri nu prea mai jucam AQW jucam metin2,ro dar e o pierde inutila de timp pot sa zic ca ati manaci nervi pentru fierar si cand insfarsit faci ceva +9 ori ati bloceza contu ori ati sparc contu cu hack oricum idead e ca nu e tocmai sa joci AQW magar posteza si noua ceva si eu am avut un grup de priteni care jucam AQW dar am ramas singurul tot ami zic ca e pentru copie da aici e bine ca nu exista trasfer de itme sau alte chesti mult noroc cu drac GARI NAR X

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...