Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

7 dec. 2013

Frost Legion Glacial Warlord Class + ...

Dage a facut si versiunea mai inghetata a armura si helmet-ul de Legion Glacial Warlord. Alina a anuntat ca classa va aparea candva in timpul saptamani viitoare.


Blade a inceput sa lucreze la un nou set.


Astazi toate editile precedente de Frostval sau intors, tot astazi a aparut si Sub-Zero Berserker Set(din Winter Seasonal Shop, veti avea nevoie de Winter Token 2013 pentru al deschide, acesta costa 1000 de ACs) si Chaosbrawl PvP Map(Game Menu). Tot astazi incepand de astazi daca esti AFK(Away From Keyboard) intr-o harta de PvP nu vei mai primi nimic.

Incepand de astazi pana in 5 Ianuarie 2014 daca cumperi cu Visa, MasterCard, AMEX, Discover, Visa Delta / Debit / Electron PayPal, Paymentez Credit Card sau ClickandBuy, AP(Artix Points) veti primi un bonus de 10%.

Nu uitati ca Luni(9 Decembrie) vor pleaca:
  • Quibble
  • Memet & Zazul's Birthday Shop
  • Doctor Whoooo Shop
  • Evenimentul de Harvest
  • Black Friday Shops
  • Cyber Monday Shop(cu exceptia armuri si helmet-ului de Cyber Doomknight care deveni rare doar Miercuri)

Saptamana viitoare:
  • Evenimentul Lord of the Wedding Ring: BATTLE WEDDING(nunta lui Artix + Friday the 13th)
  • 200 de ACs gratuiti pentru a sarbatori nunta lui Artix si Frostval-ul
  • Legion Glacial Warlord Class(candva in timpul saptamani)


Evenimentul de Dage's Dark Winter War: Nightmare before Frost-Evil, care face parte din eventul de Frostval din acest an va fi un eveniment cu doua versiuni una normala(single player) si una cu PvP.

18 comentarii:

  1. cand va fi Dage's Dark Winter War: Nightmare before Frost-Evil ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Daily, ce drop au itemele de la ultra kezeroth?

    RăspundețiȘtergere
  3. ne data numa 200 de ac? da ce sa fac cu iei ? ca nu imi ajung nici sa imi iau o arma :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Daily, esti sigur ca rate de dropare este cea normala la amndoi fiindca eu am indoieli find ca stau de azi de dimineata sa imi pice ceva din set si nu mi-a dat nimica inca , ce dq e cu rata asta a lor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se stie ce rata de drop au itemele, mie anul trecut mi-a trebuit aproximativ o ora se le iau pe toate, deci cred ca esti foarte ghinionist.

      Ștergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut,daily cat mai tine oferta aia daca bagi 5k ac's primesti Setu shadowspawn?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate sa dispara oricand deci ial cat poti mai repede.

      Ștergere
  7. Si nu am fost numai intr-un join si am batut acolo ci in mai multe si cu helmul numai cativa palyeri am vazut, oare de ce?

    RăspundețiȘtergere
  8. Daily, high legion champion si exalted legion champion devine rare? L-as cumpara cu 1000 ac numai pentru questul de tokene.

    RăspundețiȘtergere
  9. daily...la kezoroth cad inteme non leg?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, o arma, un back si o armura, toate din seturi diferite si mai sunt si cu AC ca sa le poti depozita gratuit in banca.

      Ștergere
  10. imi dai un link cu imagini ca sa vad daca merita armura si arma

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1 sau 2, sau altul ?
      1. http://aqw-daily.blogspot.ro/2013/12/legion-glacial-warlord-class.html
      2. http://aqw-daily.blogspot.ro/2013/12/cyber-doomknight-set.html

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...