Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

16 nov. 2013

Tomix's SoulWeaver Set + ...

Set-ul de Tomix's SoulWeaver este disponibil de acum in DragonFable Gear Shop(/join vendorbooths). Spre fericirea sau tristetea unora dintre voi setul de Tomix's SoulWeaver nu va deveni rar.


Noile insemne de saptamana aceasta...









Vreti sa fac(peste aproximativ 3-4 zile) class tutorial pentru classa de ChronoCommander?
Iar daca mai doriti vreun alt class tutorial lasati-mi un comentariu mai jos, aveam o lista cu ce trebuia sa fac dar am pierdut-o.

45 de comentarii:

  1. ar trebui sa faci tutorial la dragon shinobi class

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prea tarziu: http://aqw-daily.blogspot.ro/2013/10/dragon-shinobi-class-tutorial.html

      Ștergere
  2. da,ar trebuii un tutorial pentru noua clasa :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Poti face tutorial pentru mindbreaker class? scuze de anonim

    RăspundețiȘtergere
  4. daily in ce mape pot creste repede de la lvl 51?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Time Space(/join timespace) sau daca ai lvl 45 sau mai mare poti merge in Shadow Realm(/join shadowrealm).

      Ștergere
  5. Daily, Shadow reaper of Doom va deveni vreodata rar?

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţumim Daily, din cauza ta yulgar-ul este plin de noobi proşti care înjura pe oricine văd. Ce pot spune, ne-ai făcut comunitatea de tot rahatul. Sper sa mori călcat de un camion in timp ce sugi pula. Ştii cine sunt şi ma poţi găsii când vrei, dacă vrei sa mă injuri. ~~ Haos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ~~ Haos am inteles cu toti exemplul pe care ni-l dai in acest comentariu.

      Ștergere
    2. Bine că aţi înţeles, ce pot zice. Te-ai făcut de tot căcatul cu postarea aia, bravo. Toţi din Yulgar te înjura. Sper că eşti mulţumit. "Am sa fac o stire despre intreaga comunitate de jucatori romani." Asta nu ai zis? Cum poţi zice aşa ceva când nici măcar nu ne-ai întâlnit "fată in fată". Chiar vreau sa văd cum ai să termini povestea asta. Felicitări, eşti cea mai înjurată persoană în acest moment.

      Ștergere
    3. Publicitatea negativa este cea mai buna.

      Ștergere
    4. nu arunca cu piatra in geam ca nu e bicicleta ta
      -marin castron

      Ștergere
  7. In seara aceasta am sa ma culc linistit stiind ca toti va ganditi la mine.

    RăspundețiȘtergere
  8. bah daily.....acu sincer....nu stiu cine esti da mai probabil ca esti noob ... ai un cont pe care pui poze cu armurile ce v-or aparea ca nu bag mana in foc ca bagi tu atatia bani in cont ca sa ne arati armurile.... arata-te in yulgar la romani daca esti asha bun..tu mai mult de 15 ani nu ai ca numa un prunc ca tine ar sta 10/24 sa caute pe twitter discutii si imagini din aqw....mai dute pe la scoala ca de multe ori gresesti din cate vad....la tine ABCdarul iti e dusman

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce pot sa spun daca nu am nici macar 8 clase.

      Ștergere
  9. Ma da spunetimi si mie ce o facut Daily de sariti toti pe el? Hai ca sa nu mor prost... Sau spune tu Daily ce dracu ai facut? Sa nu-mi spui ca blogu se destrama si n-o sa mai aflu stiri despre AQW ca pe Twitter eu n-am chef sa ma uit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da se inchide blogul, imi pare rau trebuie sa merg sa ma sinicud :(

      Ștergere
    2. Da tot nu mi-a spus ce ai facut...

      Ștergere
    3. Ce avem cu Daily? Păi, nu aveam nimic cu Daily păna să zică la toţi noobii de Yulgar, cam atât. Şi Daily, ce tocmăi ai zis, cred că ar fii cel mai întelept lucru pe care l-ai facut în viata ta.

      Ștergere
    4. Aparent am trimis multi "noobii" intr-o camera privata de jucatori PRO in Yulgar(1234). Loc in care orice jucator poate ajunge prin a scrie /join yul... sau macar sa iti dea /goto care cineva din camera.

      Ștergere
    5. Haide frate eu personal nu cred ca asta-i o crima...WTF! Fratilor voi va enervati de la atata lucru? Ce dracu?! Doar atat??? Io credeam ca o injurat de "maicasa" pe cineva...
      Ai dreeacu.... Da in rest Daily e bun cand va da stiri si va anunta lucruri de care nu toti au parte....Ce sa faci frate.... Nu mai zic nimica ca mica sunt luat si eu la injuraturi...

      Ștergere
    6. Lume ...sunteti praf..cate nu a facut daily pt noi?... mare chestie, schimbati yulgarul, dar nu o sa rezolvati problema pentru ca printre noobii aia va numarati si voi ,atata timp cat nu stii sa vorbesti civilizat cu oamenii esti considerat noob (adica prost)

      Daily...respect! ,respect pentru ce faci si pentru faptul ca te doare in poponet de prostia astora :D

      Ștergere
    7. invata ce inseamna noob , apoi vorbim

      Ștergere
  10. Nu știu cine ești ăla care zice de Daily să se arate în yulgar ,că nu are mai mult de 15 ani în fine poți să îți freci doua palme pentru ca tu nu ai sa faci niciodată ce face Daily îl judeci pentru că poate da informați și ajutor altora?

    RăspundețiȘtergere
  11. Vreti sa stiti comntul astuia? The_daily_daily e ontul lui

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu ne pasă ce cont are el pentru mine e un om care are respectul meu pentru acest site creat si nu se inchide nimic pentru ce a scris un handicapat.

    RăspundețiȘtergere
  13. Haos e prost rau , cum sa scrie ca vin noobi in yulgar si injura ,cand chiar el incepe sa ii injure.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt prost? Felicitări mie. Eu îmi susţin părerea mea despre Daily. A făcut ceva ce nu trebuia să faca. Şi acum, eşti tu, nu? Măcar eu am curajul şi simţul bun sa îmi exprim parerea despre Daily lăsându-l să ştie cine sunt eu. În aşa fel, încât dacă are vreo problemă, să ştie pe cine să înjure, nu să mă ascund ca un copil şi să înjur pe cineva fără ca el să ştie cine sunt eu. Exemplu tu. Mulţumesc pentru timpul acordat.

      Ștergere
    2. Haos Lorder tu totusi esti un adolescent de ce crezi ca te-as injura ?

      Ștergere
    3. Am spus ca un exemplu pentru a întelege tipul care mi-a zis prost. Capacităţile tale de conversaţie nu trec de nici-o limită precum înjuratul. Era cu totul şi cu totul pentru exemplu.

      Ștergere
  14. Cănd postezi chestia cu jucatorii Romăni? Toţi asteptăm asta, sa vedem ce fail o să scrii acolo.
    Sper să nu răspunzi cu ceva patetic iar şi să faci acel post să vedem toţi câta minte ai. Oh, şi lasă măi bine sarcasmul acela stupid, e prea patetic chiar şi pentru tine.
    ~~ Acest mesaj este de la toţi cei pro.

    RăspundețiȘtergere
  15. De ce nu ne facem alt yulgar de romani dar nu noobii

    RăspundețiȘtergere
  16. lol....asta nu face nimic de cat sa traduca discutii de pe twitter . ceea ce multi nu stiu ce e aia engleza normal ca se uita.....multi sunteri pro daily pt ca va e lene sa mereti pe twitter sa cautati singuri copii de cresa

    RăspundețiȘtergere
  17. si sincer nu vreau sa fac ce face daily 'never'( daca sti ce inseamna) mai bine frec o laba sau fac lucruri mai bune

    RăspundețiȘtergere
  18. Haos ai probleme mari si incep cu faza aia cu jucatori pro. Deci ai vrut sa scri prin jucatori pro aia care au donat mult si care iti sunt prieteni ca la alti tu nu faci referire ,am vazut contul tau si e bun nu am ce zice probabil ai tatic cu bani si de asta poti sfidezi mult,am mai multe de scris pentru tine dar nu are rost nu vei lua nimic in seama.
    Da sigur....toti jucatori pro vati adunat si ati decis :))) vai de viata ta si scz pt anonim nu am cont pe google :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi jucătorii PRO, avem dita măi grupul pe FaceBook, acolo ne punem ideile. Mesajul era de la toţi. Si scuze de anonim? Măcar pute-ai să-ţi pui contu de AQW, ca să ştiu şi eu cu cine vorbesc. Şi noi prin jucători PRO nu vrem să zicem doar pe cei care au "donat". Jucător PRO pentru noi e cineva care chiar ştie cum să joace AQW.
      ~~ Haos.

      Ștergere
  19. haos ce inseamna pt tine " a sti juca aqw" e un joc ca orice altu....mai inveti. din greseli....am un PS2 ..si la unele jocuri eram asa de praf ca incurcam tasta X cu O dar in momentu de fata am terminat tor jocu( am vrut sa zic prin asta ca toti pot invata ceva cu ajutor sau fara) dar ideea ca tu faci discriminare...tu imparti playerii si prietenii in 2 categorii: care ai donat sau care nu

    RăspundețiȘtergere
  20. Prietenii,ce face? Haos nu are prea mult respect pentru avea prietenii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu respect pentru cei ca tine...care va place sa va dati cu parerea cand nici nu stiti bine cine e haos lorder
      -alyn1997

      Ștergere
  21. A stii AQW înseamnă să ai lvl 20+ si să ştii deja TOTUL, sau măcar majoritatea. Sunt proşti care joacă număi cu bot-ul, au lvl 55, TOATE itemele care le pot farma, si habaru nu au cine este Ragnar sau unde el este. Habar nu au cum arată battleon sau battleontown-ul vechi. Habar nu au ce este Wiki sau Character page. Ei doar intră în Yulgar punând întrebări random fară sens sau noimă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori ma intreb ce rost are sa te joci AQW atunci cnad folosesti un bot sau un hack, ce rost mai are atunci sa te joci ?
      Nu mai ai nici o satisfactie atunci :(

      Ștergere
  22. Bine Haos am inteles faza ta cu jucatorii pro,dar cum vrei tu sa dai dovada de bun jucator daca nu reactionezi cum trebuie? te plangi la Daily ca a facut nush ce si gata ataci orb o persoana care cunoaste jocul bine,vreau sa vad cum vrei uh sa rezolvi faza asta cu noobii daca esti sau sunteti atat de buni,poti sa îi faci sa asculte cum asculta de Daily ma rog nici la el nush daca asculta dar de el ar asculta în primul rand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crede-ma incerc sa ascult. Sugerez sa comentezi aici: http://aqw-daily.blogspot.ro/2013/11/aqw-pentru-romani.html

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...