Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

10 nov. 2013

Evolved Chronomancer Armor

Tyronius a facut o noua armura, posibil pentru craciun(Frostvale).


23 de comentarii:

  1. dar credeam ca Tyronius a murit :O

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. idiot esti mah....cum dracu sa moara?

      Ștergere
    2. la pupa masina , so fi aruncat in fata trenului , i-a zis lu nevasta-sa cai grasa , d-astea =))))))

      Ștergere
    3. Sincer si eu am crezut ca Tyronius a patit ceva deoarece nu a mai facut iteme de mult.

      Ștergere
  2. Member/Acs mai mult ca sigur :))

    RăspundețiȘtergere
  3. asa ii ultima armura facuta de tyronius inainte sa moara ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai tare este animated ,super idea tyronius!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu a murit Tyronus.....Artix la luat de la armuri ca sa faca mape

    RăspundețiȘtergere
  6. Aqw daily stiu ca nu e locul potrivit dar am vrut sa iti spun ca daca nu ai putea face un grup de jucatori pe aqw dintre care sa fie numai romani o bresla sau ceva de genu....Unde sa se intalneasca toti romani in joc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, daca vrei sa intalnesti romania iti sugerez sa intri pe serverul Nythera in Yulgar-1234.

      Ștergere
    2. Daily da nu mai zii de yulgar ca dupa afla tot "noob-ul" si va fii mereu plin...si in plus sasa îs destui nu ne trebuie alții in plus
      P.S Radu :-D

      Ștergere
    3. Daca 1234 este pin mergeti in 1549 sau intoarceti-va inapoi pe Safira(ca pe vremuri).
      P.S.- Trebuie sa fac o stire despre nooobi

      Ștergere
    4. Ma anonim asta ^.^ tot noob-ul din yulgar este reprezentat de tine :) nu cred ca poti judeca tu cine e sau nu noob, mai ales ca eu am itm cat de cat bune si stiu mai mult aqw decat tine si tot neamul tau distrus la un loc :)

      Ștergere
    5. ma indoiesc ca sti tu mai multe ca radu sau ca ai contul mai bun ca al lui
      si multumim daily ca ai adus toti noobi pe capul nostru in 1234 , chiar vorbeam zilele astea ca avem cam putini noobi si yulgarul este mai mereu gol si ar fi frumos sa vina vreo 10000 de noobi noi in yulgar , care multi nici nu stiu ce e ala un naval sau ce e ala un dracowerepyre
      -alyn1997

      Ștergere
    6. fa stirea despre noobi , ca sunt curios ce ai de spus despre ei si despre problemele cauzate

      Ștergere
    7. Am sa fac o scrie despre intreaga comunitate de jucatori romani.

      Ștergere
    8. Si te rog frumos sa dai si nume :)

      Ștergere
    9. Ma alyne :)) eu sunt radu =)))))

      Ștergere
  7. Daily stiuh ca nu are legatura dar poti sa te interesezi daca o sa se adauge armura Wisspiper of nulgath la WoD?Te rog mult ! :o3 ,scz de anonim

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehh :> Eu am luat-o de la war :> E smechera dar chiar daca ar baga-o printr-o minune ar baga-o 1% si s-ar numi Doom Worshipper Of Nulgath .. dar nee .. deja nu are haz ca orice noob cu 30 000 de conturi incepe cu naval :O

      Ștergere
  8. Eu am inceput sa nu mai stau pe aqw ... E foarte plictisitor in yulgar nu ai ce discuta ca incepe un noob sa injure ca disperatu.Daily iar eu te rog sa nu mai vorbesti despre yulgaru nostru o sa vina toti noobi .Si sunt sigur ca si tu faci parte printre ei.Nu ti-a cerut nimeni sa vorbesti depre yulgaru nostru. P.S: Mai uitate intr-un vocabular ca-ti face bine!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...