Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

14 nov. 2013

2014 Artix Entertainment Calendar


In HeroMart a aprut insfarsit 2014 Artix Entertainment Calendar.





























Personele care isi vor cumpara acest tricou vor pimi:

AdventureQuest Worlds:

Chrono Commander Set

AdventureQuest si HeroSmash:

AdventureQuest - Eternity Spear(arma cu abilitati speciale)
HeroSmash - Sundial Set

2 comentarii:

  1. salut Edwin Vand(Daily) legenda, ma bucur sa te cunosc iarasi , iti multumesc enorm ca mai ajutat enorm cu clasa shaman dar totusi am ramas blocat in join elemental penultima misiune nu-i nimic tot iti multumesc totusi am si eu o nelamurire exista alte clase fara ac-uri,rank-uri si non-member dar sa le excludem pe astea care eu le stiu (rustbuket,enforcer,ninja,mage,healer,warrior,rogue,pirate) daca stii ceva te rog sa ma ajuti ar insemna enorm pentru mine sa-mi citesti decat mesajul nu stiu cum esti pentru alti dar pentru mine, esti un idol eu nu vreau sa-ti fiu numai fan vreau sa-ti fiu si un prieten daca mai ajuta ar insemna enorm mersi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce nu comentezi la stiri mai noi ?
      In fine mai este classa de Dragonslayer(/join lair), care nu este o classa prea buna si mai este classa de Pyromancer care iti va lua 42 de zile sa o farmezi, classa este foarte buna la PvP si o poti gasi in Shurpu(/join xancave).

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...