Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

23 nov. 2013

2 Free Fortune Tickets info

Alina a anutat ca daca ai intrat in ultimele 30 de zile in AQW si au peste Level 15(pana acum era level 10, dar a crescut) vor primi doua Fortune Tickets gratuite pentru The Wheels of Doom/Destiny. Daca nu ai primit inca Fortune Ticket-urile atunci le veti primi cele probabil Luni(seara) sau Marti(dimineata dupa ora 7 cel probabil).

Voi v-ati primit cele doua Fortune Tickets ?

6 comentarii:

  1. Deci daily am facut questurile din bloodtusk ravine , apoi din crossroads , si acum trebuie din war , dar in war ce fac , am facut questuri si nu se intampla nimic si intre : trebuie sa ma bat cu chaotic troll , fara a faca vreun quest sau trebuie sa fac ceva ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bate-te cu Boss-ul, iar dupa aceea ar trebui sa iti apara un cutscene.

      Ștergere
    2. Ms l=mult , am terminat povestea :)

      Ștergere
  2. nu am primit nici un tiket

    RăspundețiȘtergere
  3. Nah, n-am niciun fortune ticket in inventar...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...