Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

23 oct. 2013

BattleMage / Royal BattleMage / Dark BattleMage / Legendary Dark BattleMage Class Tutorial

Classa de BattleMage, Royal BattleMage, Dark BattleMage si Legendary Dark BattleMage sunt tot aceeasi classa deoarece au aceleasi skilluri dar arata diferit:


Special class tips:

Classa de BattleMage / Royal BattleMage primeste mana inapoi de fiecare data cand auto ataca.

BattleMage / Royal BattleMage skills:

Enchanted Blade(15 mana, 12 secunde cooldown) - Cand activezi aceasta abilitate celelalte abilitati ale tale isi vor pierde efectul AoE(Area of Effect, ataca mai multe tinte), astfel atacand doar o tinta in loc de trei si iti creste spell damage-ul si acuratetea cu 50% timp de 12 secunde.

Arcane Fire(40 mana, 15 secunde cooldown) - Ataca 3 tinte dandu-le damage. Daca ai Enchanted Blade activa atunci atunci ii vei da damage-ul doar unei tinte.

Explosive Shield(23 mana, 45 secunde cooldown) - Ataca 3 tinte dandu-le damage, astfel cativanduti un scut care de fiecare daca cand iei damage nu-ti va lua din viata/HP ci iti va reduce din mana/MP, iar dupa ce ai activat abilitatea timp de 10 secunde celelalte abilitati vor costa mai putin.

Arcane Devastation(65 mana, 18 secunde cooldown) - Ataca 3 tinte dandu-le un damage mare. Daca Enchanted Blade este activa atunci vei ataca doar o singura tinta slabindo si facand-o sa primeasca cu 30% mai mult damage.




Offensive/Defensive Build:

Pentru build-ul acesta trebui sa folosesti skilurile in urmatoarea ordine. Activati Enchanted Blade pentru a ataca o singura tinta si pentru a va creste damage-ul si acuratetia, dupa care atacati cu Arcane Devastation pentru a face ca tinta sa ia mai mult damage, dupa care ataca cu Explosive Shield pentru a te proteja de damage-ul primit si pentru a reduce sosturile la mana timp de 10 secunde, dupa care ataca cu Arcane Fire pentru extra damage.


 

Enhancement Offensive/Defensiv/PVP:

Class: Wizard
Helm: Wizard / Lucky
Cape: Wizard / Lucky
Weapon: Wizard / Lucky

15 comentarii:

  1. Salut daily vr si eu sa stiu ceva. Am rank6 facut numai din questuri de la npc sir si vreau sa stiu daca sunt questuri de cate 500-1000rep

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele mai bune si mai rapide questuri de farmat sunt la Swordhaven Castle(/join castle), dute ia toate questurile pe care le poti si fale pana ajungi la rank 10, nu uitat mai intai sa termini toata povestea.

      Ștergere
  2. In sfarsit am facut rank 10 si am luat royal uite un sfat. Pune asa enchanturile class:wizard cape:wizard helm:lucky weapon:lucky asa am dat 13k

    RăspundețiȘtergere
  3. Daily imi poti spune si mie ce pasiv are la rank 10?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar la duel poate bate vot?si scz de anonim

      Ștergere
    2. Classa nu este prea buna la PvP.

      Ștergere
  4. Daily , dupa parerea ta ar merita bagate 3-4 boosturi de rep. pt a obtine clasa?

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna daily scz pentru anonim dar imi poti spune cat pot sa iau cel mai mult damage la level 31 cu aceasta armura?am sabie de level 31

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer sa fiu nu stiu, dar cred ca damage-ul dat ar fi de 1.000 intre 1.500+.

      Ștergere
  6. Buna daily scz pentru anonim dar imi poti spune cum sa transfer o armura dupa un cont pe altul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este foarte usor. NU POTI SA TRANSFERI ITEME!

      Ștergere
  7. Daily scz pentru anonim dar poti sa imi spui daca vrei sa iti dau contul meu si sa imi faci si mie armura battlemage am rank 8 te rog...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...