Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

20 sept. 2013

Royal Battle Herald Female Helmet + ...

Roroth a facut si un helmet de fete pentru setul de Royal Battle Herald.


Roroth a mai facut si o arma cu tema de chaos.


Iar acum nu vreau sa va zic ca "V-am zis eu", dar "V-am zis eu" ca armura de Undead Legion Naval Commander va costa aproximativ 300 de Legion Tokens, deci am fost foarte aproape de pret.

Nu uitati ca maine vor aparea si helmet-urile facute de Roroth si toto maine va aparea si pet-ul facut de Memet.

6 comentarii:

  1. Daily cand pleaca legion naval ca e singurul naval din viata mea pe care il voi lua dar mai imi trebuie legion tokens.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai avut dreptate daily..M-am luat dupa costul clasei soul claver.scz.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca dage a facut o greseala mare cu costul armurii deoarece toti o au acum...Macar putea si el sa o puna la 500-1000LTs si accesoriile 50-200.Scuza-ma pentru anonim.

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate uni nu stau 24/24 pe aqworlds asa incat sa aiba atatea legion tokens.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...