Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

13 aug. 2013

Swordhaven Castle Monsters + Wheel of Doom info + ...

Zoshi a facut doi monstri pentru evenimentul din aceasta saptamana.



Beleen spune doua trei cuvinte despre Wheel of Doom. Se spune ca The Wheel of Doom ii rasplateste pe eroi cu iteme super greu de obtinut si chiar si caeva iteme care sunt deja rare. Asta e tot ce stim pana acum, Beleen a spus ca ne va tine la curent cu stiri despre The Wheel of Doom.

Uite-l pe Mort, oare ce inseamna asta ?

Armuri, potiuni, classe, cape, helmet-uri, gold, arme si multe alte comori...

Tyronius ne arata modelul pentru doua armuri deja facute, desi a spus ca va face in total trei armuri pe parcurs sa razgandit si sa decis sa faca patru.


Nu uitati ca Miercuri urmeaza sa apara si Roroth Artist Showcase Shop.

8 comentarii:

  1. Wow! Deabia astept "The Wheel of Doom"!

    RăspundețiȘtergere
  2. daily am o intrebare destul de complicata... deci am avut un cont cu numele mihaiteroris. Apoi am schimbat parola si dupa un timp nu a mai jucat si am uitat-o si nu mai stiu nici emailul de la cont ca e diferit emailul fata de care il am acum si vreau acum sa aflu emailul si parola si nu prea pot... poti sa imi dai niste sfaturi sau macar poti sa imi dai charpageul de cont pls

    RăspundețiȘtergere
  3. mort langa wheel of doom sensul :el e mort langa roata mortii

    RăspundețiȘtergere
  4. hey daily wheel of doom este part ll din grimskull?

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand apare eventul?????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Evenimentul cu Swordhaven va aparea saptamana aceasta, iar cel cu The Wheel of Doom va apare altadata(nu se stie data).

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...