Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

17 aug. 2013

Drow Eviscerator info + ...

Dupa cum Roroth a spus armura de Drow Eviscerator va aparea sambata la el in Artist Showcase: Roroth Shop, iar armura va fi de non-membri si va costa 500.000 Gold.


Iar Vokun a inceput sa lucreze la o noua armura. Care arata mai mult sau mai putin cu classa de Thief of Hours.

22 de comentarii:

  1. A aparut deja si a aparut si una primiastic cu 500 ac cred ca aia e full cc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar astazi a aparut cea de non-membri si cu Gold.

      Ștergere
  2. Daily sti ceva despre asta?Si uitate ce scrie la item "This is for drakath class!"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te referi cumva la asta: http://www.aq.com/aw-character.asp?id=drakath ?

      Ștergere
    2. Scz cred ca nu am pus linkul https://www.youtube.com/watch?v=oql8b_f4sUs

      Ștergere
    3. Da, am auzit despre acest item/pet invizibil, dar nustiu cum si de unde se ia, deoarece aparent este un BUG sau ceva de genu si pana acum aproximativ 10 jucatori l-au primit. Trebuie sa ma pun sa mai caut informati despre el.

      Ștergere
  3. daily ai zis ca la wheel of doom o sa cada clasee si armuri da defapt cad doar niste arne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am spus Wheel of Doom(care nici nu a aparut inca) nu Pole of Doom <_<

      Ștergere
  4. Armura a lui vokun arata ca thief si pyro oarecum :| .... iar la swordhaven va aparea si o clasa sa stiu daca incep Farm Rep :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca nu sa stie nimic oficial, dar pentru ca face parte din poveste de Chaos am sa spun ca raspunsul este da.

      Ștergere
    2. nu este sigur adika ... la escherion , vath , wolfing , kitsune nu au dat clase de rank :| ... in fine la escherion nici rank nu au facut ...

      Ștergere
    3. Cysero a spus in urma cu un an, un an si ceva ca si in zonele vechi se vor adauga classe. Sa speram ca nu a uitat.

      Ștergere
  5. Hey daily in legatura cu shopul SHADOWFIRE EMPEROR,zimi si mie cum beneficiez de el deoarece zice k trebuie cumparat un pachet de AC sau MEMBER si eu am luat AC si nu ma lasa sa cumpar itemele vreo idee,sau sa insel eu de ceva,e ceva ce nu stiu sau........?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce pachet de ACs ai cumparat de 900, 2000, 5000 sau 12000 ?

      Ștergere
    2. Stiu si nu am luat numai o data am luat de mai multe ori.

      Ștergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. daily,am o intrebare,de ce nu merge sa vand battle sassafras 12 la shop-uri cu 300 ac?
    SCUZE PENTRU ANONIM

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...