Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

4 iun. 2013

Undead Knight sketch + ...

Dage a facut cateva schite noi.



Daca aveti arma Blade of Awe atunci ati primit si noua insigna de pe pagina de caracter.


In aceasta sambata vom merge pe insula Fotia pentru a o salva de eruptia unui vulcan, insula este o insula de amazoane unde se afla un cult secret numit Femme Fatalities.Din cate am inteles poveste va avea de-a face cu Dage, deoarece aceste femei il cam dispretuiesc.



9 comentarii:

  1. dage.. ce ai facut de te uraste lumea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am vrut sa spun la inceput da cred ca il urasc pe dage deoarece sunt toate lezbiende X))

      Ștergere
  2. Daily Scuze de Anonim.Am o curiozitate sau mai bine zis o intrebare.Cum intru in posesia itemelor de la :Rares raffle ticket?Am vreo 4:|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am timp sa iti explic acum, dar nu poti sa faci nimic cu ele.

      Ștergere
  3. Dar totusi vreau sa stiu cum naiba iau itemele alea:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In fiecare luna apare un nou Rares Raffle Ticket, care daca il cumperi ai sansa sa fi castigatorul concursul.

      Ștergere
  4. Cred ca stiu ce a facut deoarece dage este un fel de "diavol" care vrea suflete pentru a devini mai puternic deci cred ca le-a pacalit, sau sa
    comportat ... ei bine nu prea frumos.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daily, o sa aiba si Aegis Artist Showcase Shop ? (scz de anonim)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...