Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

21 mai 2013

Xing and Xang Limited Print badge + items


Intrati pe HeroMart pentru a va cumanda Xing and Xang Limited Print, itemele pe care le veti primi impreuna cu posterul sunt:

AdventureQuest Worlds:

Transformable Chimera Mirror Realm Pet



AdventureQuest si HeroSmash:

AQ: XingZang Dagger(Light & Fire Damage)

HS: Character Badge
       Angel Pet Cape
     Devil Pet Cape

4 comentarii:

  1. Salut Daily!
    As vrea sa stiu daca pot sa imi schimb emaliu pe care a fost creat contul
    ms!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da poti, intra aici: http://account.aqworlds.com/

      Ștergere
  2. am tot intrat de multe ori
    dar degeaba
    ce vreau sa zic este ca eu am cumparat contul si cel de la care l-am cumparat mil tot fura
    cica el face o cerere
    si numai pentru ca a fost creat pe emailu ala poate sa mil ia inapoi
    eu degeaba intru ca tot mi-l fura

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...