Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

26 mai 2013

Skull Rogue Armor

Vokun a inceput sa lucreze la o noua armura.


Iar acum ceva interesant, dupa ce Vokun a aratat noua armura Tyronius a raspuns cu "am gasito :D" si astfel punand link-ul de la stirea cu Mort NPC, desi Tyronius putea sa puna link-ul de la Dage, dar la pus pe cel de la stirea noastra de pe AQW Daily (^▽^).
Desi aceasta nu este prima data cand un artist de la AQW vorbeste despre noi, a mai fost odata candva anul trecut... cand Aranx ne-a cerut sa scoatem o poza cu el, de la una din stirile noastre.

11 comentarii:

  1. iusti..PLSSSS26 mai 2013, 11:41

    cat va dura eventu cu BOA adika pana cand o pot lua pls raspunde-mi deorece aproape am terminat al 4-lea jug si nu mai am space sa fac BOA acum deci pana cand va tine eventu?(imi mai tre doar 6 diamante pt a lua al 4-lea jug)

    RăspundețiȘtergere
  2. daily care e cel mai bun lor pt runes de la ultimu quest pt BOA

    RăspundețiȘtergere
  3. dar...nu poy...cand dau la ultimu quest de la zhoom imi apare story si nu mai pot da completr quest ce sa fac?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca este un BUG sau are serverul LAG.

      Ștergere
  4. Daily unde cade mai usor blade found????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cade nicaieri mai usor, dar eu mi-am luat pe al meu de la O-Dokuro(/join odokuro).

      Ștergere
  5. dialy unde se face questul cu stonewing mai repede?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca la Greenguard Dragon(/join greendragon).

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...