Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

26 mai 2013

Blade of Awe info + ...

Pentru cei dintre voi care nu vati luat deja arma Blade of Awe ar trebui sa stiti ca:
  1. Sansele ca bucati din arma sa cada incep de la 10% si scat pana la 0.1%.
  2. Pentru a lua Legendary Stonewrit trebuie sa distrugeti dragoni, eu am luat acest item de la Greenguard Dragon(/join greendragon).
  3. Pentru a lua Legendary Handle trebuie sa distrugeti monstri care sunt elemental, eu am mers si am farmat in Ruins of Great Gilead(/join gilead).
  4. Pentru a lua Legendary Hilt trebuie sa distrugeti monstri care sunt undead, eu am mers si am farmat in Battleunder B(/join battleunderb).
  5. Pentru a lua Legendary Blade trebuie sa distrugeti Chaos Beasts, eu am luat acest item de la O-Dokuro(/join odokuro).
  6. Pentru a lua Legendary Runes trebuie sa distrugeti Chaos Lords, eu am luat acest item de la Tibicenas(/join djinn).

Iar dublul XP Boost-ul si 10% Reputation Boost de pe serverele de membri vor disparea in data de 28 Mai.

21 de comentarii:

  1. Daily care e cea mai buna armura pt BoA ca tocmai azi am luato si nu stiu cu ce sa o port?

    RăspundețiȘtergere
  2. Blade of awe va deveni rara?

    RăspundețiȘtergere
  3. daily vor mai aparea peturi gratis sau cu Ac(50-100acs)?

    RăspundețiȘtergere
  4. dialy nu stiu dar nimi cade deloc blade of awe .. adik runele ca am facut ca in lista dar stau de 3 ore la tibicenas si nimic.. absolut nimic despre rune.

    Ps. Am incercat si cu alti chaos lorzi.. ce idee mai ai?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sansele sunt de 0.1% deci...
      Mie mi-a luat 2 ore seara + 3 ore dimineata + 1 ora dupamasa = 6 ore in total <_<"

      Ștergere
    2. mai mult zic ca am ghinion.. adica .... 3 ore dimineata .. 3-4 ore dupamiaza.. 2 ore dimineata asta... adica .. serios.. <_< sigur sunt mai multe zerouri intre . si 0.. ori am ghinion

      Ștergere
  5. Daily ai avut ginion , mi mi-a luat 10 minute :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Evolved Blade of Awe e de non-mem iar questul e de Mem?

    RăspundețiȘtergere
  7. O sa para vreo clasa necesitand rank 10 Blade of Awe?

    RăspundețiȘtergere
  8. eu am luat lengendary stonewrit din prima!

    RăspundețiȘtergere
  9. Daily am fost un battleunderb si lam batut pe undead champion de 200 de ori si nici ca nu-mi da hilt found! tre sa-l bat pe undead champion sa monstri de acolo ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu conteaza care monstri ii omori, trebuie sa fie undead, de aceea e ami bine sa ii mori pe cei mult de level mai mic, deci sa ii farmezi.

      Ștergere
  10. stau si farmez la tibicenas si la escherion de 3 zile si nici ca nu-mi cade deloc akum am stat o zi la tibicenas si nici ca nu cade ce sa fac ?

    RăspundețiȘtergere
  11. da daca am necromacer sau alt player de langa mine runes o sa cada mai greu ?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...