Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

6 mai 2013

Artist Showcase: Hizu info

Cateva din itemele care vor aparea la Hizu in Artist Showcase Shop.







20 de comentarii:

  1. ce ziceai la celalat comment daily.. ca sa fie gratis la kum arata.. acuma.. na uite ce zici?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca comperi ce a creat acum Hizu acum cu cea crea in DragonFable, crede-ma vei avea o dezamagire.

      Ștergere
  2. Daily care din urmatoarele conturi crezi ca sunt mai bune?
    http://www.aq.com/aw-character.asp?id=The%20assasin1199

    http://www.aq.com/aw-character.asp?id=dead fram

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dead Fram deoarece are mai multe iteme rare.

      Ștergere
  3. Imi place catelul :3
    Dar restul de iteme nu sunt prea deosebite in plus la armura de fete nu ia pus mana >.<

    RăspundeţiȘtergere
  4. Daily se mai poate lua J6-pirate armor?

    RăspundeţiȘtergere
  5. sper ca petul va fi de non mem sau cu acs

    RăspundeţiȘtergere
  6. sabile alea doua arata destul de bn si la fel si petu da in rest nu is cine stie ce iteme :\

    RăspundeţiȘtergere
  7. Daily, daca fac cu cineva schimb si are pe el dragon lord si a fost member mi-l poate lua inapoi chiar daca e pe mailu meu?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. AQW interzice schimbul, vanzare si cumpararea de conturi.

      Ștergere
    2. adevar spui acolo daily... desi multi inca fac schimburi.Asta e. E treaba lor... ei isi pierd conturile...nu noi.

      Ștergere
  8. AQW habar nu are ce fac oamenii in real...ei pot sa il vanda sau sa faca schimb

    RăspundeţiȘtergere
  9. Adica eu am vandut 5 conturi si am si schimbat email . pot sa pates ceva???

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa fi banat, daca se descopera ca ai facut asa ceva.

      Ștergere
  10. daca afla....si app....petu v-a fi battle sau deschide shop..si mem sau non mem

    RăspundeţiȘtergere
  11. am la mai mult dizabled pe mailu ala mi scoate pe toti

    RăspundeţiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...