Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

14 apr. 2013

Pebbles + ...

Vokun ne arata o poza cu recent decedata lui pisica Pebbles. Vokun a spus ca va face un item in onoarea pisici lui.


Vokun a anuntat ca va lucra la o versiune alba si cu aur a armuri de Human Pirate of Vokun.

Au aparut si insignele pentru tricourile cu ShadowScythe si CyseroBacon, dar si insigna pentru oferta de Astral Guardian.


Iar maine(Luni) poveste lui J6 va primi un mic update, deoarece se pare ca a fost uitat cutscene-ul in care se lanseaza racheta Doomsday, care ar trebui sa mai dea destul de multe explicati despre povestea lui J6.

Si tot maine(Luni) se vor anunta rezultatele concursului Lucky 13.


Iar acum sa vorbim despre servere. Anul trecut cand a aparut serverul brazilian Espada am mai vorbit si de ce Romania nu va avea un server "perosnal", motivul este foarte simplu nu sunt destul de multi jucatori romani de AQW in clipa de fata, daca ar fi mai multi romani, stiu si eu undeva intre 1500 si 2000 atunci AQW s-ar putea ca cei de la AQW sa se auto sesizeze si atunci ar fi un motiv pentru a exista un servar de romani.

9 comentarii:

  1. Atentie i-am facut un update acestei stiri vorbind de ce AQW nu va avea un servar pentru romani.

    RăspundețiȘtergere
  2. Interfector Deorum14 aprilie 2013, 12:33

    daily cum pana mea iau armura Interfector Deorum lămureştemă si pe mine (help) ???? ..........???..?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Armura de Interfector Deorum este rara deja aproape un an si nu se mai poate lua.

      Ștergere
  3. Dar Daily eu una pot garanta ca exista cel putin 100 de jucatori romani plus doua prietene de-ale mele care au incpeut sa joaca recent.
    Chiar crezi ca ne trebuie asa de multi jucatori pentru a se face un servar pentru romani? :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In clipa de fata romani sunt o minoritare in AQW si de aceea nu pot avea un server, daca ar fi mai multi romani in AQW atunci situatia s-ar putea schimba.

      Ștergere
  4. eu am invitat sapt asta 5 prieteni deci sunt 105 =)))

    RăspundețiȘtergere
  5. deci.... sa fim seriosi..... O PISICA..... atata larma pt o pisica... acuma poate avea o relatie bine intemeiata cu acea pisica ,,,, dar nici chiar asa sa introduca un item in AQW >

    RăspundețiȘtergere
  6. eu stiu inca doua contur inca vreo patru +daily si unul +eu =8conturi

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...