Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

4 apr. 2013

Darkblood StormKing Class Tutorial

Darkblood StormKing:


Auto Attack:
  • Damage dat din arma 100%
  • Viteza de atac 2 secunde



Darkblood StormKing skills:

Storm Call(20 mana, 3 secunde cooldown) - Ataca o tinta dandu-i damage, iar daca tinta este afecta de:
  • Shocked tu vei primi un heal.
  • Thunderstruck tu vei primi inapoi 40 mana.
Skyfire(40 mana, 12 secunde cooldown) - Ataca 3 tinte dandu-le damage si aplicandule Shocked timp de 10 secunde scazandule damage-ul inamicilor.

Thunderclap(40 mana, 12 secunde cooldown) - Ataca 3 tinte dandu-le damage si aplicandule Thunderstruck timp de 10 secunde si avand sansa le dai stun.

Ball Lightning(90 mana, 12 secunde cooldown) - Ataca o tinta dandu-i damage, daca tinta este sub efectul Shocked sau Thunderstruck creste damage-ul dat si sansele de a da un critic.



SCRIU GREU...


Offensive/Defensiv Build:

Pentru build-ul acesta trebui sa folosesti skilurile in urmatoarea ordine. Incepeti prin a ataca cu




 


Offensive/PvP Build:

Pentru build-ul acesta trebui sa folosesti skilurile in urmatoarea ordine. Incepeti prin a ataca cu



 


Enhancement Offensive/Defensiv/PVP:

Class: Wizard
Helm: Wizard
Cape: Wizard
Weapon: Wizard / Lucky

17 comentarii:

  1. Clasa e buna in pvm dar in pvp e cam praf:(

    RăspundețiȘtergere
  2. ba nu seth e buna clasa in pvp si in pvm daca stii s-o folosesti

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar ca e buna ma eu am rins din rostie cu ea 26 k crit da habar nam cum :D

    RăspundețiȘtergere
  4. da ce combo trebe sa faci la darkblood ca sa activezi abilitatea aia cracking sky si scuze pt anonim

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aia este o activitate pasiva, nu se poate activa cand vrei.

      Ștergere
  5. Am activat pasiva craking sky! la beleensdream la boss si iam dat 49 k am level 55 si am enchantemnt arma:lucky class(darkblood):wizard helm:lucky cape:wizard

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am dat 128k cu clasa e foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
  7. am rank 7 in Thunderforge cum fac repede rank 10? (am terminat storyline-ul)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dute si farmeaza in Death Pits(/join deathpits).

      Ștergere
  8. Mda pai ..vroiam sa spun ca mi-ar lua o luna sa tot farmez acolo...specific ca nam DELOC rep boost.:(. scuze pt anonim -.-

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu iti ia o luna eu am farmat acolo zilnic timp de 3 zile si am facut rank 10,eram rank 5 cand am inceput ;)

      Ștergere
  9. Am dat cu Storm Call fara alta abilitate sau pasiva activate pur si simplu am dat click pe un Ice wolf si am dat Storm Call si am dat 33456 damage.

    RăspundețiȘtergere
  10. daily scuze pt anonim dar am o intrebare oare nu ramai foarte usor fara mana pt ca ultima abilitate este 90 MP iar restul 40 si 20 dar acum inca nu stiu pt ca is rank 1

    RăspundețiȘtergere
  11. daily calsa asta e foarte buna l-am batut pe red dragon singur

    RăspundețiȘtergere
  12. daily da buildul de la pvp nu e prea bun am inercat buildul de pe pvm in pvp si e mai bun
    scuze pt anonim

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...