Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

23 mar. 2013

New Yulgar, Robina NPCs + ...

Alina ne arata noile modele de NPC a lui Yulgar si a Robina.


Si cu aceasta stire vreau sa va anunt ca am ajuns la un numar de 1,000,000 de vizualizari, ceea ce nu e rau de loc dupa o perioada de 2 ani. Tot in acesti 2 ani am strans si peste 2000 de stiri despre AQW, 9400 de comentari si 100 si de Persoane interesate de AQW Daily(abonati/subscribers).
Cu acest prilej asi vrea sa va multumesc pentru tot suportul acordat in tot acest timp.

Si un mic anunt peste doua saptamani, de 1 Aprilie mai exact am sa fiu plecat cu clasa mea(de la scoala) intr-o mica excursie de 1-2 zile cu ocazia saptamani "Scoala Altfel".

9 comentarii:

  1. daily chiar meriti o vacanta :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Daily am o intrebare dc.. Sa scos achimvanetesu King Fisher?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deoarece era un bag in care aproape toti jucatori au primit aces achivmant, chiar si cei de lvl 1...

      Ștergere
    2. firar sa fie...acu al 4-lea rand cu achivment-uri la mine e incomplet...

      Ștergere
  3. Si no sa mai fie nu? o sa ramana doar moshe fish

    RăspundețiȘtergere
  4. daily cat mai tine eventul ci luck??
    E prea tarziu sa ma apuc de acele 12 daily?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...