Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

20 apr. 2012

Dark Caster X + Lorepedia

Dage a terminat armura de Dark Caster X.
Cysero a spus ca armura de Dark Caster X ca costa destul de multi ACs.


Iar la pagina de la AQW in stanga veti gasi un buton pe care scrie Lorepedia. Pe Lorepedia puteti gasi informati despre insigne, classe si moglini. Momentan se mai lucreaza la pagina de Lorepedia, dar in continuare var aparea si informati despre Chaos Lords si zonele de chaos.

22 de comentarii:

  1. si va fi la shopu lui dage , iar helmul si capa , sunt separate , nu?

    RăspundeţiȘtergere
  2. Deci cum spuneai, armura asta va fi la shopu lui dage de la war? Si nu ai nevoie de dark caster ( raru)so iei nu?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am spus ca armura va fi intr-un shop de la war, si nu ai nevoie de Dark Caster sa o iei.

      Ștergere
  3. umm daily,armura va costa mai mult de 2,000 acs? ?? sau nu stii?

    RăspundeţiȘtergere
  4. daily am nevoie de ajutor cu DF.ma antrenez chiar in timp ce iti scriu acest mesaj sa devin paladin.la unele abiltati zice ca imi trebuie DA.ce este DA?si daca aleg sa dau inapoi armura de paladin si aapoi o iau inapoi imi dispar abilitatile? te rog raspunde-mi repede

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DA este amuleta acea de dragon si nu daca iti schimbi classa nu iti dispare progresul.

      Ștergere
    2. si la care clase poti folosi toate abilitatile?

      Ștergere
    3. si unde il gasesc pe vanatorul de recompense pentru a gasi oul?

      Ștergere
    4. daily,chiar ma enerveaza DF.zice ca pentru a afla care este oul de dragon trebuie sa intru in earth cave dar doar dragonlords pot intra.

      Ștergere
    5. Da, in DF daca nu ai amuleta e foarte nasol, daca ai amuleta e de doua ori mai usor

      Ștergere
  5. pai atunci cum fac quest-urile lui warlic sa gasesc oul ala blestemat? :((

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Habar nu am nu am mai jucat Df de mult timp.

      Ștergere
    2. pai ce-mi mai da dragonul ala daca am nevoie de DA sa fac rost de el?

      Ștergere
    3. Ti-l da drept pet si in unele lupte se face mare si te sui la el pe spate sa te bati cu vreun BOSS.

      Ștergere
    4. Şi ce folos.dacă nu-l pot lua.ştiu că îmi dă un dragon şi tocmai de aceea.mă enervează.

      Ștergere
    5. daily,imi pare rau a fost o confuzie eu incercam sa intru intr-o zona de membri nu in cea potrivita scuze si merci de informatii.

      Ștergere
    6. Daily,stii cumva cat va tine shopul?Ty^_^

      Ștergere
    7. Cred ca in 30 Aprilie atunci cand disapre si shop-ul cu ACs de la Knave1.

      Ștergere
  6. daily,exista un site pentru DF ca acesta?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, dar iti sugerez sa incerci http://www.dfwiki.com/

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...