Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

1 oct. 2011

Class Tutorial

Alegeti un Class Tutorial:




















































224 de comentarii:

  1. Sall am si eu o intrebare ca vreu sa imi bag 2000 AC si as vrea sa stiu care este cea mia buna rasa Vindicataor,Troll Spellsmith, Horc Evader sau Paladin ? Si prin cea mai buna ma refer la PVP dar si la PVM ?

    RăspundeţiȘtergere
  2. Eu unul ti-asi sugera Vindicator of They deoarece rupe in PVP si e usor de folosit, dar nu se descurca singuri contra BOSSi puternici.
    Iar classele Troll Spellsmith si Horc Evader nu sunt rele dar sunt un pic mai dificile, daca vrei sa ai damage si rezistenta buna.
    Cat despre classa de Paladin nici aceasta nu este rea dar e de membri iar damageul ei nu este foarte mare, e doar normal.

    RăspundeţiȘtergere
  3. ok ms mult imi iau Vindicator of They pentru ca si Troll Spellsmith si Horch Evader le pot face si pana fac lvl 40 le fac ca dabia am lvl 26

    RăspundeţiȘtergere
  4. Daily am si eu o intrebareca nu stiu ce e mai puternic dintre warrior,mage,rogue sau healer?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mageul da mai mult damage, dar rogue are sanse mai mari de a rezista intr-o lupta.

      Ștergere
  5. nu faci unul si pentru guardian pls?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine am sa fac si am sa fac si pentru Defender si Starlord.

      Ștergere
  6. Daily faci plz si pt undead slayer tutorial?A da si am scris numa numele fara sa ma loghez ca ia prea mult sa ma loghez

    RăspundeţiȘtergere
  7. Am si eu o intrebare: La shaman evoluat are un atac care se numeste elemental storm si nu stiu cum l-am facut.Imi spui te rog cum l-am facut.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Evolved Shaman este o abilitate pasiva de rank 10, care se activeaza cand are ea chef, sansele sunt cam mici.

      Ștergere
  8. Daily care e cel mai bun la batut cu bossi necromancer,troll spellmith,horc evader,shaman,ranger sau evolved shaman?

    RăspundeţiȘtergere
  9. Gata am rezolvat cu aia

    RăspundeţiȘtergere
  10. care este mai bun la solo bosi vindicator sau horc evader

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate am observat eu Horc Evader e mai buna.

      Ștergere
  11. Auzi Daily , cand vei face tutorial-ul pt StarLord si Defender?:-w

    RăspundeţiȘtergere
  12. Daily , ce enhancement imi poti recomanda pentru StarLord?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thief daca vrei sa fi defensiv sau Fighter daca vrei sa fi ofensiv.

      Ștergere
  13. Daily cand vei termina tutorialul pt StarLord si Defender?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. StarLord-Sambata.
      Defender-Duminica sau Luni.

      Ștergere
  14. este vreo clasa care ar putea bate un vindicator?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Warrior, Ninja, Starlord, Vindicator of They, in general ori ce classa care are STAN(asta daca reusesti sa il dai tu primul) sau care are un damage mare.

      Ștergere
  15. daily ce este mai bune in pvp dintre trollspellsmith sau horc evader?pvp 1vs1

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Greu de spus. Troll Spellsmith e super bun daca reusesti sa prinzi un stun cu Frostflame, daca nu reusesti atunci ai cam incurcat-o.

      Ștergere
  16. Daily faci si pt Sky Guard Grenadier plz?

    RăspundeţiȘtergere
  17. daily carei mai bun la solo bosi dragonmacer sau hrc evader?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Horc Evader, are sanse mai mari daca prinde dodge.

      Ștergere
  18. Daily imi puteti spune daca mai bagati darkside ca am ratat-o si as vrea so fac daca se poate

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, classa de Darkside este o classa rara, dar daca doresti o classa buna de farm iti recomand Troll Spellsmith.

      Ștergere
  19. care este mai buna la farmat troll , darkside , evolved shaman sau shaman?

    RăspundeţiȘtergere
  20. Diario: Que es mejor la horc evader class o la troll

    RăspundeţiȘtergere
  21. Mane am si eu o intrebare ... E vreun enh care merge pt toate clasele (vreau doar ceva care ajuta toate clasele ... sa nu schimb enh toata ziua .. nu cont daca afecteaza intro mica parte dmg sau altele)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai putea incerca Hybrid, dar nu ai sa ai un damage si nici orezistenta prea buna.

      Ștergere
    2. Tot eu (Dragoszx) scz pt anonim dar ce ar fi de full luck?

      Ștergere
    3. Vei avea sanse sa dai critical uri mai mari dar inrest damageul tau si rezistenta va fi si mai mica decat cu Hybrid. Sau poti face Lucky la arma,helmet,back si la classe pui enhancementul potrivit pentru classa.

      Ștergere
    4. Bine am sa incerc ...

      Ștergere
  22. Eu am enh asta si am dat solo la Chaotic Troll (/join bloodtuskwar) cum am facut si cu enh trecute (Full wizard cu necromancer)

    Class: Ce este bun pt clasa (Ca de exemplu Thief pt Rogue)
    Helm: Hibrid
    Cape: Hibrid
    Weapon: Hibrid

    RăspundeţiȘtergere
  23. Scz pt anonim dar care e mai bun dintre Dragonlord,Guardian,Starlord si Defender?

    RăspundeţiȘtergere
  24. scz ca am dat anonim..dar vreau sa stiu care clasa e mai puternica elemental dracomancer sau vindicator of they?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vindicator of They e mai bun la PvP 1vs1

      Ștergere
  25. intr-un pvp cn bate alpha pirate sau necromancer?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de enhancementuri si de noroc(daca prinzi sau nu prinzi critical).

      Ștergere
  26. Dragon _Lord13 iunie 2012, 10:51

    Salut Daily , am si eu o intrebare . Cand va fi gata tutorialul pentru DeathKnight Class?

    RăspundeţiȘtergere
  27. prosti elemental draco face de o mie de ori vindicator si e mai buna pt bosi

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draco-ul nu are nici heal, nici stun. Ce ii mai bun la el? (le am pe ambele si prefer vindicator-ul)

      Ștergere
  28. dracomancer are stun a doua abilitate dar sunt sanse mici sa dea

    RăspundeţiȘtergere
  29. Daily te implor sa faci tutorial si pt Enforcer/Rustbucket/Proto Sartoria.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok sambata promit, inorice caz mai amintestemi vineri.

      Ștergere
    2. Ai spus sati amintesc,am facut-o...

      Ștergere
    3. Elemental dracomancer e foarte bun:) daca il faci full spellbreaker/lucky rupi, de exemplu lam batut pe mana golem si mia luat doar 350HP. Doar daca sti sal folosesti, pentru ca dai astialo's wings care creste haste, si poti da duradun scales la infinit cat timp "astialo's wings" e activ in plus cu haste mai mare poti folosi astialo's wings doar cu 25mana daca nu tia expirat efectul, si dai in continu cu "Foc" si "Apa"primele 2 abilitati luand ambele 1000-1300crit prima cu un DoT bun, a doua cu sansa de stun.
      Elemental Dracomancer deasemenea bate Vindicator of They in PvP, doar daca esti un noob care nu il poate folosi iti iei bataie de la un VoT.

      Ștergere
  30. daily cand bagi tutorial pt pyromancer clas ?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi lam cumparat momentan sunt rank 8 dar am sa pun me maine niste enhancement-uri.

      Ștergere
  31. daily care este mai buna la batut bosi darkside sau evolved shaman??

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Evolved Shaman, dar iti sugerez mai bine sa iti iei Necromancer.

      Ștergere
  32. Daily ma tot chinui de ceva timp si nu imi dau seama cum sa fac rost de clasa de Alpha Pirate scz pentru anonim

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te mai chinui Alpha Pirate e o classa rara, deci nu mai ai cum sa o iei.

      Ștergere
  33. Daily imi poti spune si mie o combinatie de atac pentru darkside

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gasesti la Darkside, de incearca sa ai tot timpul prima abilitate(1) activata si la fel si 2.

      Ștergere
  34. Daily am vazut pe youtube uni cu darkside ce le luau la bosi la viata 5234,2876...Este adevarat?

    RăspundeţiȘtergere
  35. daily care este cea mai buna combinatie la darkside?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cea mai buna combinatie este cea la care Blood Boil si Deep Rage sunt activate tot timpul.

      Ștergere
  36. Daily,mapa cu Vindicator si cea cu Piromancer vor ramane mereu?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zona TMBG(They Might Be Giants) unde se afla classa Vindicator of They va deveni rara in Octombrie, iar poveste lui Xan unde se afla classa de Pyromancer va ramane.

      Ștergere
  37. Salut Daily .. poti face tutorialul pt DeathKnight te roog , cat mai rpd :)?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa incerc, mai reamintestemi daca uit.

      Ștergere
  38. SALUT Daily.imi poti spune si mie care este ceea mai buna clasa dintre:ninja, warrior,rogue,healer si mage.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In PvP iti recomand ninja si rogue, iar in rest ninja, warrior sau mage.

      Ștergere
  39. Hey Daily , sa nu uiti de tutorialul pentru DeathKnight :D

    RăspundeţiȘtergere
  40. Hey daily cand faci si tu un tutorial la pyromancer class?scz pentru anonim.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am facut deja, uitate cu atentie la ultimele de jos.

      Ștergere
  41. Daily, vreau sa stiu si eu , care rupe mai bine in PvP un pyromancer rank 10 sau un Vindicator Of They Rank 10?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din experienta mea Pyromancer, asta daca Pyromancerul ataca primul.

      Ștergere
  42. Dar doomknight nu bagi ? Vreau tutorial ptr doomknight

    RăspundeţiȘtergere
  43. Răspunsuri
    1. http://aqw-daily.blogspot.ro/2012/03/skyguard-grenadier-class-tutorial.html

      Ștergere
  44. daily faci te rog unu si cu paladin hight lord plss

    RăspundeţiȘtergere
  45. hei daily faci si unu pt doomknight overlord plss .scz pt anonim

    RăspundeţiȘtergere
  46. Daily am o intrebare ... Deci vreau sa imi comand una dintre clasele Doomknhight Overlord, Paladin Highlord si CardClasher ... care crezi ca se merita mai mult?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate sunt niste classe puternice si ca si un set toate arata bine, dar va trebui sa spun CardClasher, deoarece este o classa destul de puternica, rezistenta si destul de usor de folosit.

      Ștergere
    2. Ok ... La asta ma gandeam si eu ... findca imi place ... dar merita sa intrebi un expert ... nu? xD

      Ștergere
  47. Auzi daly am rank 9 la horc evader si la troll care sa mio iau???...

    RăspundeţiȘtergere
  48. daily poti sa faci un tutorial pentru doomknight overlord???

    RăspundeţiȘtergere
  49. Am auzit multe de vindecator dar eu cred ca pyromanceru face intre clase la fel si la vindecator eu zic ca mai de apreciat e pyromanceru

    RăspundeţiȘtergere
  50. Daily,sa faci si tu un tutorial pentru thief of hours

    RăspundeţiȘtergere
  51. Răspunsuri
    1. Nu mai apare nici o data asta inseamna a fi rar in AQW.

      Ștergere
  52. Salut Daily , poti sa faci un Tutorial pentru Dark Caster Class si Pinkomancer?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pinkomanceru este exact aceias clasa ca Necromancer dar are skilurile numite diferit si cu poze diferite .. atata tot

      Ștergere
  53. Eu am nevoie pt Dark Caster

    RăspundeţiȘtergere
  54. Daily poti sa faci un tutorial pentru TimeKiller ?? Scuza pentru anonim

    RăspundeţiȘtergere
  55. buna daily!
    am si eu o intrebare cand te duci in pvp este shop acolo si este armura necrotized Warrior am facut saculete de la 1v1 PvP Trophy dar la basic war sword nu am fct de unde iau acel saculet te rog ajutama

    RăspundeţiȘtergere
  56. scz pt anonim dar nu mai lamurit am tradus pe google si am vazut dar nu mi-a spus de unde iau lasbia si saculetul acela spunem mai cu precizie dau /join unde? ca asa stiu eu

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru a lua armura de Necrotized Warrior iti trebuie: Cinci 1v1 PvP Trophy si arma Basic War Sword.

      1v1 PvP Trophy- Il primesti prin a face questul din Doomwood Arena(/join doomarena). Quest-ul il face prin a castiga 10 meciuri de PVP 1 vs 1.

      Basic War Sword- O cumperi din PvP Trophy Shop(SHOP-ul il gasesti in orasul Battleon), pentru a cumpara sabia vei avea nevoie de 50 de Combat Trophy. Combat Trophy le primesti atunci cand faci PVP in Bludrut Brawl.

      Ștergere
  57. si ucm drq ca nu face nimeni duel cu mined in Bludrut Brawl

    RăspundeţiȘtergere
  58. Daily tu ai bagat acs in contu tau de aqw ?? A da si cand apare shopu acela de unde se poate lua armura aia cu holly daily present ...

    RăspundeţiȘtergere
  59. CAre e cea mai buna clasa de aqw????????????????????????

    RăspundeţiȘtergere
  60. Eu credeam ca cea mai buna clasa e vindicator of they

    RăspundeţiȘtergere
  61. Salut scz pt anonim! Daily am fost sa cumpar armura pyromancer si mi-a cerut saculete am reusit sa fac questu acuma dar dupa ce mi-a dat doua shurpu blaze token si acuma imi apare loked! dc ajutatima :((

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un Daily Quest(daily questurile le faci doar o data pe zi), va trebui sa farmezi zilnic quest-ul.

      Ștergere
    2. Incearca sa mai pui comentari si altundeva, de exemplu in stiri mai recente.

      Ștergere
  62. salut daily cu ce clasa pot bate bosu de la pyromancer class singur? dintre dragon slayer,mage,warrior,healer,rogur,shaman rank 4,evolved shaman rank 3 celalalte rank 10


    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu Rogue ai sanse foarte mici, dar cu Necromancer este mai usor, dar indiferent de classa iti va lua mult timp, deci mai bine fa BOSS-ul impreuna cu alte persoane.

      Ștergere
  63. Salut Daily , scz k pun aici intrebarea dar unde gasesc Essence of Undead Legen?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Essence of the Undead Legend este rar, dar va reveni in Dage The Birthday Boy's Shop in data de 1-4 Martie.

      Ștergere
  64. Eu cred ca Chronomancer e cea mai buna..

    RăspundeţiȘtergere
  65. Scuze pt anonim! Dar daily am fkt rank 10 in doomwood si nu stiu de unde cumpar clasa unde dua /join shop cv? si ce fac te rog ajutama

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din Necro Tower(/join necrotower), dar mai iti trebuie NUE Necronomicon(care il iei din DoomWood Rep din /join lightguard) si Creature Shard(care il iei dela Creature Creation din /join maul, itemule are sanse de 5% sa cada).

      Ștergere
  66. daily am intrat aseara pe contu meu si nu mai aveam nicio clasa si nici o armura si astaseara mi-a fost deletat poti sa imi dai si mie contu si armurile acestuia ?? Ms Mult

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NU <_<
      TE ROG FRUMOS LASA-TE DE FUMAT de jointuri

      Ștergere
  67. daily pot sa imi refac contul daca a fost sters????

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Habar nu am, incearaca sa pui comentariele altundeva.

      Ștergere
  68. Salut! daily cand o sa revine mapele ca sa pot lua si eu aceste trei clase? evoled leprechaun,chunin,vindicator of they

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Classa de Evolved Leprechaun revine in 17 Martie, restul de classe sunt rare.

      Ștergere
  69. salut scz pt anonim! daily am vazut un jucator cu o fata mijto pe el si am crezut ca e upgradat dar am dat la char page si nu era de unde iau si eu fata blade master? te rog spunemi unde dau /join si daca trb sa fac questuri cv ca o sa le fac cu siguranta uite linkul cu armura care am scriso http://www.aq.com/aw-character.asp?id=tikyte

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru a-ti lua Blade Master ai ne nevoie de Legion Token iar pentru a lua Legion Token trebuie sa fi membru in legiunea lui Dage, iar pentru asta ai nevoie de Undead Warrior.

      Ștergere
  70. hey daily cand faci si pt bard class? scz de anonim

    RăspundeţiȘtergere
  71. SAlut daily! scz pt anonim! Dayly am ajuns la lv 50 si mai am niste clase cu rank 8,9,3 si cand bat un monstru nu imi da experienta ca sa imi creasca ranku ce pot face?ajutama te rog

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca monstri sunt de lvl prea mic fata de tine atunci nu mai iti tau experienta, gold si class poitns. Incearca sa te bati cu monstri de lvl 40 si.

      Ștergere
    2. Nu iti mai da la lvl 50 experienta esti nivel maxim!

      Ștergere
  72. MULTUMESC DAILY! JOI IMI IAU SI PYROMANCER SI RANGER DAR MAI AM NEVOIE DE SPATII CUM POT SA IMI IAU CA MA CHEAMA adn2015 LA AQW SI AM DOAR 30 NU MAI AM LOC SA IMI TIN CLASELE SI ARMURILE MELE CE POT FACE AJUTAMA

    RăspundeţiȘtergere
  73. daily sall ! am o intrebare am cumparat cu 2 power gem o armura si vreau sa o arunc si nu pot nu pot nici so vand ca nu ma lasa ce fac acuma cum scap de ea?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pune-o in banca si nu mai pune comentariile aici, pune-le altundeva.

      Ștergere
  74. dayly te ro imi spu cum sami fac alfa omega cass fara acs te rog frumos spunemi scz pentru anonim

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai de ales te faci membru sau o cumperi cu ACs.

      Ștergere
  75. daily care este cea mai buna clasa necromancer sau evolved shaman

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde pentru ce vrei sa folosesti classele.

      Ștergere
  76. daily imi recomanzi o casa de non-membri buna si nu cu ac

    RăspundeţiȘtergere
  77. Răspunsuri
    1. Iti recomand Elemental Dracomancer la misiuni in care trebuie sa omori cativa monstri, Troll Spellsmith la misiuni in care trebuie sa farmezi multi monstri si Necromancer daca trebuie sa faci solo vreun BOSS.

      Ștergere
  78. Daily o sa faci un tutorial si la Storm King class?
    Si poti sa imi recomanzi o clasa non-mem si fara acs pentru PVP? Inafara de Pyormancer,Thief Of Hours,Troll spellsmith class,Elemental Dracomancer si Chunin class pentru ca le am dejasi vreau o classa mai buna ca toate astea :D
    P.S:Scuze pentru anonim :)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da am sa fac un class tutorial pentru classa de Darkblood StormKing.
      Iti sugerez Horc Evader.

      Ștergere
  79. auzi daily...tutorial cu darckblood stormking class nu faci?

    RăspundeţiȘtergere
  80. dayli mai faci tutorial cu darckblood stormking class?
    scz de anonim

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exista deja unu, uitate la ultimul class tutorial.

      Ștergere
  81. daily zi si mie un class te rog frumos care e bun da fara acs sau mem
    (scz de anonim)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti sugerez Necromancer, Pyromancer si Troll Spellsmith.

      Ștergere
  82. daily o sa mai apara vreun clas cu rep?

    RăspundeţiȘtergere
  83. daily si cand va aparea acest class nou cu rep.?

    RăspundeţiȘtergere
  84. Daily la ce folosesc blood titan token?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt pentru viitoare classa de Blood Titan care va aparea saptaman viitoare si cred ca va fi de membri.

      Ștergere
  85. nu stii cam in ce zi daca vrei sa ma vezi pe aqw is giliman

    RăspundeţiȘtergere
  86. daily merita sa farmezi troll spellsmith?pagina mea este http://www.aq.com/aw-character.asp?id=hgfytuyt

    RăspundeţiȘtergere
  87. daily da nu faci pentru paladin higlord

    RăspundeţiȘtergere
  88. Daily,scuze de anonim...
    Îmi poţi spune daca clasa CardClasher se mai poate lua din HeroMart , că. nu o mai vad...
    A devenit rara cumva?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vor mai aparea, in clipa de fata sa terminat stocul.

      Ștergere
  89. Daily ...Acum am clasele de troll spelmith ; horc evader ; thief of hours si necromancer imi poti spune ce clasa sa fac akm dintre :DarkBlood StormKing ; Elemental draco si ranger/

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie personal imi place Elemental Dracomancer.

      Ștergere
  90. daily poti sa faci un tutorial pentru blood titan class

    RăspundeţiȘtergere
  91. Daily Va Aprea vreo clasa necesitand Rank 10 Loremaster?

    RăspundeţiȘtergere
  92. Daily , ce e mai puternic , necromancerul sau darkside ca le am pe amandoua si nu ma pot decide ce sa folosesc mai des :|

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Necromancer este bun pentru solo la BOSSi.
      Darkside este buna daca vrei sa farmezi.

      Ștergere
  93. daily , imi poti spune si mie ce ''potiuni'' sa folosesc la necromancer ca sa am crit. mai mare?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. /join alchemyacademy dute la Alina si din Alchemy Academy Shop cumparati Felicitous Philtre, iti va creste Luck-ul cu 50% timp de 30-60 de secunde si iti va creste sansele dea a da un critic. Iti sugerez sa te apuci de alchimie, deoarece in alchimie poti face potiuni mai bune si poti sa faci si elixire si tnice care tin timp de 5-15 minute.

      Ștergere
  94. daily,scz pt anonim, am si eu o problema , stiu ca nu scriu unde trebuie dar nu ma pricep , dc oare imi da fail la client?:(

    RăspundeţiȘtergere
  95. daily, scz iar pt anonim,am trecut de ''fail'' , acum o sa fiu mai explicit, vreau sa parasesc mapa battleon, dar cand scriu de exemplu ''/join (mapa)'' sau incerc sa ma duc spre battleontown , imi da instantaneu ''Loading Map Files... Failed'' si un ''Cancel'' , e ernevant ,... vreau sa completez si eu o mapa si nu pot :|

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca e un BUG, raporteazal aici(http://www.artix.com/bugs).

      Ștergere
  96. Daily ,multumesc din suflet , faci o treaba buna , tine-o tot asa !!! srry per anonim

    RăspundeţiȘtergere
  97. daily ,scuze pentru adnonim , se va stabili sansa de castig pentru clasa Alpha DOOmega ?

    RăspundeţiȘtergere
  98. Daily cand faci tutorial pt Oracle ?

    RăspundeţiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...