Bine ati venit pe AQW Daily. Nu uitati sa le spuneti si prietenilor vostri despre AQW Daily si reveniti inapoi pentru noi informati despre AQW.

4 aug. 2011

Free AC Tutorial

Am facut acest tutorial despre cum saci o  suma mica de AC zilmic.Zilnic folosind AQW Battle Bar! poti face 3 AC pentru asta ai nevoie de AQW Battle Bar! si sa faci 18 Searches in  AQW Battle Bar.

Pentru a lua AQW Battle Bar! trebuie sa urmatiti urmatori pasi:

1)Intrati in Design Notes.

 2) Intrati pe Battle Bar! sau pe link-ul http://www.aq.com/aextras/toolbar/

 3)Introduceti-va Username-ul si Password-ul dupa care dati Submit.

 4)Dupa ce ati intrat dati dati click pe Continue to get AQWorlds Toolbar.

 5) Iar dupa acea alegeti pentru ce doriti sa luati AQW Battle Bar! , Internet Explorer sau Firefox.

 6)Dupa ce ati downloadat si instalat bara, faceti 18 Searches si veti primi un AC la fiecare 6 Searches cea ce  va aduce un total de 3 AC odata la 24 de ore. 

 Pentru a vedea imaginile la dimensiunea initiala dati click pe ele, iar daca aveti intrebari atunci lasati-mi un comentariu si am sa va raspund cat pot de repede.

62 de comentarii:

  1. 3 x 365 de zile = 1095 de ACs pe an. =))

    RăspundeţiȘtergere
  2. Nu mai lasa comentari anonime bine ?

    RăspundeţiȘtergere
  3. Salut si daca vreau sa nu mai am battle bar cum pot sa o scot? ca la mn nu merge

    BYE!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Inceaca sa o dezinstalezi, iar apoi instaleaza inapoi.

    RăspundeţiȘtergere
  5. Thanks o sa incerc,si scz pt anonim

    RăspundeţiȘtergere
  6. chiar o sa castig ac la aqw?
    si scuze pentru anonim

    RăspundeţiȘtergere
  7. auzi Daily dar cu AExtras ma poti ajuta? ca am niste probleme

    RăspundeţiȘtergere
  8. Daca prin probleme vrei sa spui ca nu prea ai oferte atunci nu te pot ajuta.

    RăspundeţiȘtergere
  9. pai apar ofertele frate dar prb ii ca nu iau nici un reward.sa nu vezi alea tre sa ai explorer 2 eu folosesc alt ceva

    RăspundeţiȘtergere
  10. Daily scz stiu ca nu e locul potrivit unde sa postez asta dar nu sti daca o sa se mai bage un battle pet cu acs?

    RăspundeţiȘtergere
  11. auzi chiar in leg cu ofertele alea, azi am incercat sa imi fac cont pe nush ce joc de acolo, zicand cami da 51 points, imi poti explica cum trebe sa fac, ca pana la urma nu mia mai dat..., dar acolo scria nush cce de 15 minute, oare trebuia sa astept atat? ajutama pls

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau dar eu nu prea fac oferte, dar in caz ca ai facut una si nu ti-au dat AC inseamna ca:
      1.Nu ai facut oferta bine.
      2.Poate e veoproblema si trebui sa raportezi ca nu ti-ai primit AC.

      Ștergere
  12. Stupid... mie nu imi da pic de acs...si incerc sa las diferenta mare intre cautari.. de minim 5 minute...si nu imi da nik :|zice ca folosesc toolbarul pentru a lua acs ,nu pt cautari cik :| ce panarama. Ai putea sa ma ajuti cumva??:)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca sa dezinstalezi bara si dupa aia sa o instalezi la loc.

      Ștergere
  13. Daily cel mai usor ar fi pt ei sa isi cumpere sau sa incerce la AExtras!!! si scz pt img

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar uni nu are bani(e criza),nu isi permite sau nu vor sa investeasca bani intr-un joc virtual. Inplus din cate stiu eu nu prea sunt oferte pe AExtras, iar care sunt, sunt grele sau false(prin false vreau sa zic ca sunt oferte romanesti care le faci si nu iti poti lua castigul).

      Ștergere
  14. Pai eu am castigat din aextras 700 si cv de acs cu doar 30 eurocenti abonanduma si dezabonanduma de la alea si primeam acs :))scz pt anonim dar nu am mai avut timp sa ma loghez

    RăspundeţiȘtergere
  15. Auzi Daily stiu ca nu e locul potrivit dar imi dai si mie id-ul tau de mes plz?

    RăspundeţiȘtergere
  16. daily ma poti ajuta?
    Deci imi apare gold, si celelalte sus pe internet explore da daca apasa imi pare chare page al meu si l-am instalat da nu primesc nici un ac?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bara mai face uneori figuri, incearca sa o dezinstalezi iar api instaleazo la loc.

      Ștergere
  17. ok ms cred ca e a 4-a oare cand recomanzi asta

    RăspundeţiȘtergere
  18. pff...
    luati hidemyip sau hotspotshield
    va schimbati ip-ul in ip american sau orice natie
    si faceti oferte pe http://portal.battleon.com dar merge si la aextras
    eu asa am facut 3k acs pe portal.battleon.com fara niciun ban :>

    RăspundeţiȘtergere
  19. daily am dat pe un dala de da aextras si uite ce mi-a dat:Earn 240 AdventureCoins . AdventureCoins awarded once download and installation have been completed dupa aia Not completed yet

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate nu ai terminat oferta sau poate trebuie sa ti programul instalat untimp.

      Ștergere
  20. Daily , tu nu stiu cum sa facem AC rapid ???

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu poti sa faci ACs rapid deoarece trebuie sa cumperi ACs cu bani adevarati iar ACs care ii faci sa ii faci putin si destul de greu.

      Ștergere
  21. Daily,pe mine nu ma lasa sa caut imi da mereu eroare.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca sa dezinstalezi bara si dupa aia sa o instalezi la loc.

      Ștergere
    2. Am incercat asta de 10 ori.Tot da eroare.

      Ștergere
  22. ce e aia Searches scz pentru anonim

    RăspundeţiȘtergere
  23. cine vrea ac su member sa intre pe tinyurl.com/89q45as sa bagi easy hide ip sa faca offerte sa isi ia ultimate game card si apoi membru depe portal.battleon.com

    RăspundeţiȘtergere
  24. Daily..mie acolo la bara aia imi apar toate dar numi apar cate cautari am facut...ma poti ajuta??

    RăspundeţiȘtergere
  25. daca instalez toolbar nu trebuie sa platesc nimic.dupa ce instalez intru pe cont si imi apare ac in inventar gratis.

    RăspundeţiȘtergere
  26. daily nu putem face o zi speciala cand toate itm sa nu fie membri only? iar ce itm vom lua vor ramane non membri la noi in inventar?:D

    RăspundeţiȘtergere
  27. buna replica, visati prea mult si puneti intrebari inutile, gen : ce e ala "search", LOL?, sau "care e mai bun Pirate sau Rogue?", si mai am si alte exemple penibile :))
    cand Daily a postat Templat-ul facut de Aranx (un template adica un om pe care incepi creerea unei armuri, cineva a intrebat cand o sa apara armura:| si toti cand vad o armura noua intreaba cand o sa apara? ce va intereseaza fratilor cand apare o armura ca doar nu peste 2luni, o saptamana, doua, trei si voi va agitati ca niste copii de 5ani.
    Va rog sa scuzati acest mesaj dar nu trebuie eliminat sau ignorat asta reflecta marea majoritate a utilozatorilor acestui blog, exemple de astfel de comentarii mai exista (cu zecile)

    RăspundeţiȘtergere
  28. so trezit desteptu sa vb :))........de parca tu nai fst un noob ca altii:)).....ba macar nu fi prost si nu te cobora la mintea lor:)).........ca nu toti is profesionisti......altii au probleme.....

    RăspundeţiȘtergere
  29. daily toolbar merge si la google chrome?Sa stiu ca sa nu-l instalez degeaba.A si scuze pentru anonim.

    RăspundeţiȘtergere
  30. asta cu te rog nu mai visa o fost buna. scz de anonim

    RăspundeţiȘtergere
  31. daily ,sau fratilor, cum fac oferte dak am ip'u ascuns?

    RăspundeţiȘtergere
  32. mie acolo nu imi arata battle bar :(

    RăspundeţiȘtergere
  33. Baieti si fete eu vreau sa va spun cum pot sa fac questurile lui valencia help me plz
    and scz pentru anonim va rog in 2 zile plz

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://aqwwiki.wikidot.com/valencia-s-quests

      Ștergere
  34. daily cu adica sa fac 18 searches?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce iti iei bara, foloseste-o de 18 ori si vei primi 3 ACs.

      Ștergere
  35. daily unui prieten de-al meu se numeste aqw_stan in aqw i-a dat 950 de acs si mie nu iar el de abia si-a facut contul dc?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si-a cumparat ACs, daca vrei si tu sugerez ca iti cumperi ca sa poti sa primesti setul pe care il are si el.

      Ștergere
  36. stie cineva cum pot sa fac gold repede sau mult?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dute si farmeaza in /join lair

      Ștergere
    2. 1.Dute la escherion si cad iteme si le vinzi sau2. e mai simplu in /join faerie si bati paianjenul si vinzi itemele care cad la el

      Ștergere
  37. Daily miam instalat si acum am un folder cu aventure quest world battle bar si nustiu cumm sa intru sa fac 3 ac ma ajuti ?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai instalat bine implus n-i nimic daca nu o instalezi deoarece nu prea mai functioneaza si nu iti da cei 3 ACs toto timpul chiar daca ti-ai facut toate searche-urile.

      Ștergere
  38. Da nustiu unde sa fac search ca sa primesc acs

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zona rosie http://3.bp.blogspot.com/-OtbabwhV0mU/TjpIwJRdcfI/AAAAAAAAAgA/L53Rsj_3nCc/s1600/hgjhjgh.bmp

      Ștergere
  39. nush daca are legatura cu subiectu dar nustie careva cum imi recuperez contu de artix points ? scz pt anonim

    RăspundeţiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...